תזכרי שהכל לטובה
ואני תמיד פה בשבילך
אוהבת אותך מלאאאאאא3>
יהייה טוב מתוקה!!!
אם את צריכה משו אני תמיד פה 😊
אוהבת אותךך מתוקהה!!! 3>
זה חשוב ובאמת כמו שכתבו לך
תזכרי שהכל לטובה
ושהכל בסוף מסתדר
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שלי,
לכולנו יש תקופות כאלו. הכי חשוב שבזמן הזה, תזכרי להיות אופטימית וחזקה
ותחכי לטוב. הוא יבוא בקרוב (מבטיחה לך..!!) וזכרי, אם את אי פעם צריכה, כולנו
פה לעזור לך..!! 😊
אוהבת אותך הכי שבעולם..
מואהה
לכולנו יש תקופות כאלה
ולכולנו הן עברו ברוך השם
אז גם לך התקופה תעבור בע"ה
העיקר שבסוף יהיה טוב 😊
אוהבת אותך יפתי 3>
חח לכל אחד יש את זה
זה עובר מתישהו
יהיה טוב ליפי בלי עין הרע
חמה חמסה חמסה [ובואי לא נתחיל עם זה שוב]
אוהבת אותך מלא
ותמיד כאן עם את צריכה
QUOTE (lipaz-sol @ 04/07/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 04/07/2007) חח לכל אחד יש את זה
זה עובר מתישהו
יהיה טוב ליפי בלי עין הרע
חמה חמסה חמסה [ובואי לא נתחיל עם זה שוב]
אוהבת אותך מלא
ותמיד כאן עם את צריכה
חחחח כןןןן שיעבור כבר ויהיה טוב חחח 😉
וכן אני מתחילה עם זה. 😛
בעזרת השם בלי עין הרע.
טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפו
חמסה חמסה חמסה חמסה.
מלח מים מלח מים מלח מים
בצל שום בצל שום
חיחיחי ו...555555
חחחחחחח ותודה ענקית.
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךך בלי סוףף ואת? 😕
חחח אפילו יותר
לאב יהה מי וואיף