לכולנו יש תקופות..
פעם טובות ופעם לא כל כך טובות,
אבל זה תקופות שזה מה שבטוב בזה .
מאמי לא כל דבר טוב , אבל הכל לטובה (: [קרדיט מקוקי]
אוווווהבת אותך מאמי ואם את צריכה משהו אני תמיד פה 😊
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

