QUOTE (--בובית--10 @ 04/07/2007) QUOTE (נאפי @ 04/07/2007) אני יודעת מה את מרגישה ועוברת
זה לא דבר קל ובמקרה הזה שאת
עוברת הזמן באמת רק מלמד איך
ללמוד לחיות עם הכאב והסבל הזה
אבל החיים חייבים להמשיך
את חייבת להבין שהוא איתך בכל מצב
והוא רוצה שתהיי מאושרת ושמחה
הוא רוצה שתמשיכי בצורה טובה את החיים שלך
תהיי חזקה אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תהיי חזקה יפה שלי!
אוווהבת המון!
**חיבוקי**
תמיד פה בשבילך לא לשכוח!!!
מואההה
3>
אוהבת אותך מיכלי שלי
מואאאאאאאאאאאאאאאה בריבירי
חופיתוש מאמי תיהי חזקה יפיופה
ותזכרי שהוא נימצא למעלה ורוצה ליראות אותך מאושרת וגאה בך!
הוא עכשיו המלאך שלך ששומר עלייך תיהי חזקה מאמי אוהבת...
אווהבבבתת המווןן
ליאתוש 😊
QUOTE (LiaToS18 @ 04/07/2007) חופיתוש מאמי תיהי חזקה יפיופה
ותזכרי שהוא נימצא למעלה ורוצה ליראות אותך מאושרת וגאה בך!
הוא עכשיו המלאך שלך ששומר עלייך תיהי חזקה מאמי אוהבת...
אווהבבבתת המווןן
ליאתוש 😊
יפה שלי תודה אוהבתאותך
QUOTE **הזמן לא מרפא הוא רק גורם להתרגל למציאות..
משפט שהוא כל כך נכון
ופשוט עם הזמן לומדים להתמודד איתו
לפני יומיים ישבתי עם חברה מאוד טובה
שלפני שנה במלחמה איבדה את אבא שלה
ות'אמת אני לא ידעתי מה לומר לה
היא כל כך חזקה
שאני יודעת שלב היא צורחת
אני לא יודעת מזה לאבד אח ובטח שלא לאבד את האבא
ויותר מזה אני שמחה שאת מדברת על זה ומוציאה
מתי שהיא לא
אולי בגלל שזה כל כך טרי
עוד לא שנה
תהיי חזקה מאמי
הוא בלב שלך תמיד!!!
אוהבת אותך ואיתך תמיד!!!
QUOTE (limaori @ 05/07/2007) QUOTE **הזמן לא מרפא הוא רק גורם להתרגל למציאות..
משפט שהוא כל כך נכון
ופשוט עם הזמן לומדים להתמודד איתו
לפני יומיים ישבתי עם חברה מאוד טובה
שלפני שנה במלחמה איבדה את אבא שלה
ות'אמת אני לא ידעתי מה לומר לה
היא כל כך חזקה
שאני יודעת שלב היא צורחת
אני לא יודעת מזה לאבד אח ובטח שלא לאבד את האבא
ויותר מזה אני שמחה שאת מדברת על זה ומוציאה
מתי שהיא לא
אולי בגלל שזה כל כך טרי
עוד לא שנה
תהיי חזקה מאמי
הוא בלב שלך תמיד!!!
אוהבת אותך ואיתך תמיד!!!
תודה יפה שלי אוהבת אותך כל כךךך!! זה באמת כואאב 😢
QUOTE (limaori @ 05/07/2007) QUOTE **הזמן לא מרפא הוא רק גורם להתרגל למציאות..
משפט שהוא כל כך נכון
ופשוט עם הזמן לומדים להתמודד איתו
לפני יומיים ישבתי עם חברה מאוד טובה
שלפני שנה במלחמה איבדה את אבא שלה
ות'אמת אני לא ידעתי מה לומר לה
היא כל כך חזקה
שאני יודעת שלב היא צורחת
אני לא יודעת מזה לאבד אח ובטח שלא לאבד את האבא
ויותר מזה אני שמחה שאת מדברת על זה ומוציאה
מתי שהיא לא
אולי בגלל שזה כל כך טרי
עוד לא שנה
תהיי חזקה מאמי
הוא בלב שלך תמיד!!!
אוהבת אותך ואיתך תמיד!!!
אוהבת אותך כל כך מאמי מצטערת שאני מגיבה רק עכשיו
פשוט לא ראיתי את האשכול לפני, אני מקווה שהשתפר לך המצב רוח קצת יפה שלי
אני אוהבת אותך המון את חזקה ואת תעברי את זה!
אמרת משפט יפה למעלה אני אוהבת אותך ותמיד אייייתך מאמי שלי מתגעגעת אלייייייך
QUOTE (NoFOosH @ 06/07/2007) QUOTE (limaori @ 05/07/2007) QUOTE **הזמן לא מרפא הוא רק גורם להתרגל למציאות..
משפט שהוא כל כך נכון
ופשוט עם הזמן לומדים להתמודד איתו
לפני יומיים ישבתי עם חברה מאוד טובה
שלפני שנה במלחמה איבדה את אבא שלה
ות'אמת אני לא ידעתי מה לומר לה
היא כל כך חזקה
שאני יודעת שלב היא צורחת
אני לא יודעת מזה לאבד אח ובטח שלא לאבד את האבא
ויותר מזה אני שמחה שאת מדברת על זה ומוציאה
מתי שהיא לא
אולי בגלל שזה כל כך טרי
עוד לא שנה
תהיי חזקה מאמי
הוא בלב שלך תמיד!!!
אוהבת אותך ואיתך תמיד!!!
אוהבת אותך כל כך מאמי מצטערת שאני מגיבה רק עכשיו
פשוט לא ראיתי את האשכול לפני, אני מקווה שהשתפר לך המצב רוח קצת יפה שלי
אני אוהבת אותך המון את חזקה ואת תעברי את זה!
אמרת משפט יפה למעלה אני אוהבת אותך ותמיד אייייתך מאמי שלי מתגעגעת אלייייייך
תודה בובה שלי אוהבת אותך ומקוה שיהיה בסדר לאט לאט מוואה