😊
אתה הנשמה שלי
אתה יומי אתה לילי
אתה האור שבחיי
מילותיי ודמעותיי
הנשמה שלי אתה אורי וישותי
כל הטוב שבחיי
מילותיי ודמעותיי
אני רואה שוב את דמותך
משוטטת אל כיוונך
מפחדים ואכזבה
שוב מביטה אל התמונות
ציורים של זיכרונות
מאותה האהבה
😊
איפה הלכת?למה הלכת?
תשאר כאן לידי
איפה הלכת למה הלכת תשאר כן לידי
**הזמן לא מרפא הוא רק גורם להתרגל למציאות..
בזמן האחרון אני מדברת על זה הרבה סורי !
אבל אני חייבת להוציא!!
זה מציק לי בימיים האחרונים לא יודעת מה לעשות
אתמול ישבתי ב4 לפנות בוקר בכיתי אולי חצי שעה מול התמונה
כאילו מהההההההההההה 😢
😢
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...ST&f=43&t=69964
בובי כואב לי לראות אותך ככה
את יודעת שהוא רואה אותך?
מחייך אלייך בלי שתשימי לב
לא מזיז ממך תעיניים
אני יכולה להבין מזה לאבד אח
אני איבדתי אח תאום:\
תדעי שהוא אוהב אותך
והוא יודע שהוא חסר לך פה
אבל הוא למעלה ותאמיני לי
ואני בטוחה שהוא טוב לו שם
טוב לו יותר ממה שהיה יכול להיות לו פה
ושהוא לא מפסיק לחשוב עלייך
אני אוהבת אותך יפה שלי
חופיתיי?!
הוא המלאך ששומר עלייך מלמעלה!
הוא מחייך כשאת שמחה
ועצוב כשאת בוכה
תיהי חזקה מתוקה!
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 04/07/2007) חופיתיי?!
הוא המלאך ששומר עלייך מלמעלה!
הוא מחייך כשאת שמחה
ועצוב כשאת בוכה
תיהי חזקה מתוקה!
אוהבת אותך
תיהיי חזקה יפה שלי,
אוהבת אותך מלא..
תהיי חזקה קוקי קטן שלי
אוהבת אותך לנצח3>
QUOTE (koka15 @ 04/07/2007) בובי כואב לי לראות אותך ככה
את יודעת שהוא רואה אותך?
מחייך אלייך בלי שתשימי לב
לא מזיז ממך תעיניים
אני יכולה להבין מזה לאבד אח
אני איבדתי אח תאום:\
תדעי שהוא אוהב אותך
והוא יודע שהוא חסר לך פה
אבל הוא למעלה ותאמיני לי
ואני בטוחה שהוא טוב לו שם
טוב לו יותר ממה שהיה יכול להיות לו פה
ושהוא לא מפסיק לחשוב עלייך
אני אוהבת אותך יפה שלי
תודה יפה שלי אבל הייתי מעדיפה שהוא היה נישאר כאן לצידי =\
אני ממש זקוקה לו 😢
אוהבת אותך תודה נשמה שלי !!!
רגינה תודה בובה שלי אוהבת אותך !!
חנוש אוהבת אותך טנקס מאמי מקווה להיות חזקה
אני נישברת כבר
אני יודעת שאת זקוקה לו ..
ובקשר לכותרת עד מתיי?
אני לא חושבת
שמשהו יכול לשנות אתזה
זה משהו שאפילו הזמן לא יכול להשכיח
זה משהו שהוא חרוט
זה משהו מסוג אחר
בובי את יודעת שאסור לך להישבר בשבילו
תדעי לך שהוא לא יאהב את זה שאת תישברי
הוא לא יאהב את זה שתיפליי
הוא רוצה לראות אותך חזקה
רוצה לראות אותך ממשיכה האלה
גם אם זה יותר מדיי קשה וכואב
ברור שאת כל פעם תיזכרי בו הוא אח שלך
בגוף שלך עובר הדם שלו
הוא כאילו חלק ממך ..
זה משהו שאי אפשר לשנות
אבל את חייבת להיות חזקה מאמי שלי
ותדעי לך שגם בגלל אמא שלך
את חייבת להיות חזקה גם בגלל ההורים שלך
את יודעת שהיא הזילה דמעות
שהיא סיפרה לי עליו קצת ודיברה עליו
והיה לה כלכך קשה עם זה ..
את חייבת להיות חזקה גם בשביל ההורים שלך ובשביל עצמך..
אני אוהבת אותך
לא חופית
אל תשברי
מה פתאום להישבר?
את חזקה
את תעברי את הכול
אני בטוחה בזה!
החיים לפנייך
והם ממשיכים
והוא?!
הוא שומר עליך מכול רע
ומשגיח עלייך מלמעלה!
אוהבת
אני יודעת מה את מרגישה ועוברת
זה לא דבר קל ובמקרה הזה שאת
עוברת הזמן באמת רק מלמד איך
ללמוד לחיות עם הכאב והסבל הזה
אבל החיים חייבים להמשיך
את חייבת להבין שהוא איתך בכל מצב
והוא רוצה שתהיי מאושרת ושמחה
הוא רוצה שתמשיכי בצורה טובה את החיים שלך
תהיי חזקה אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (koka15 @ 04/07/2007) אני יודעת שאת זקוקה לו ..
ובקשר לכותרת עד מתיי?
אני לא חושבת
שמשהו יכול לשנות אתזה
זה משהו שאפילו הזמן לא יכול להשכיח
זה משהו שהוא חרוט
זה משהו מסוג אחר
בובי את יודעת שאסור לך להישבר בשבילו
תדעי לך שהוא לא יאהב את זה שאת תישברי
הוא לא יאהב את זה שתיפליי
הוא רוצה לראות אותך חזקה
רוצה לראות אותך ממשיכה האלה
גם אם זה יותר מדיי קשה וכואב
ברור שאת כל פעם תיזכרי בו הוא אח שלך
בגוף שלך עובר הדם שלו
הוא כאילו חלק ממך ..
זה משהו שאי אפשר לשנות
אבל את חייבת להיות חזקה מאמי שלי
ותדעי לך שגם בגלל אמא שלך
את חייבת להיות חזקה גם בגלל ההורים שלך
את יודעת שהיא הזילה דמעות
שהיא סיפרה לי עליו קצת ודיברה עליו
והיה לה כלכך קשה עם זה ..
את חייבת להיות חזקה גם בשביל ההורים שלך ובשביל עצמך..
אני אוהבת אותך
תודה נסיכה הדמעות בעיניים שלי 😢😢😢😢
אין לי מילים =\
אוהבת אותך נסיכה !
רגינה הם ממשיכים אבל אני לא יכולה יותר עכשיו כואב לי יותר מתמיד
כאילו לא יודעת אין לא יכולה להסביר את ההרגשה !
אוהבת אותך!
נאפי תודה מאמי שלי אוהבת אותך !! מנסה לא יכולה עוד
QUOTE (hofit189 @ 04/07/2007) QUOTE (koka15 @ 04/07/2007) אני יודעת שאת זקוקה לו ..
ובקשר לכותרת עד מתיי?
אני לא חושבת
שמשהו יכול לשנות אתזה
זה משהו שאפילו הזמן לא יכול להשכיח
זה משהו שהוא חרוט
זה משהו מסוג אחר
בובי את יודעת שאסור לך להישבר בשבילו
תדעי לך שהוא לא יאהב את זה שאת תישברי
הוא לא יאהב את זה שתיפליי
הוא רוצה לראות אותך חזקה
רוצה לראות אותך ממשיכה האלה
גם אם זה יותר מדיי קשה וכואב
ברור שאת כל פעם תיזכרי בו הוא אח שלך
בגוף שלך עובר הדם שלו
הוא כאילו חלק ממך ..
זה משהו שאי אפשר לשנות
אבל את חייבת להיות חזקה מאמי שלי
ותדעי לך שגם בגלל אמא שלך
את חייבת להיות חזקה גם בגלל ההורים שלך
את יודעת שהיא הזילה דמעות
שהיא סיפרה לי עליו קצת ודיברה עליו
והיה לה כלכך קשה עם זה ..
את חייבת להיות חזקה גם בשביל ההורים שלך ובשביל עצמך..
אני אוהבת אותך
תודה נסיכה הדמעות בעיניים שלי 😢😢😢😢
אין לי מילים =\
אוהבת אותך נסיכה !
אוףףףףף😢
באלי להיות לידך ולתת לך חיבוקקק
לנגב לך תדמעות
להעלות לך קצת חיוך
כי יש לך חיוך כלכך מקסים
ויפההה (אני ראיתי 😛)
תזכרי שהוא גם אוהב אותך
ושהוא תמיד שומר וישמור עלייך שם למעלה
ואין לך מה לדאוג לו
אוהבת אותך נסיכהה
חח אוהבת אותך מזל שיש אותך!
לאביו נסיכה שלי !! ממואאאאאאאה
תודה
QUOTE (hofit189 @ 04/07/2007) חח אוהבת אותך מזל שיש אותך!
לאביו נסיכה שלי !! ממואאאאאאאה
תודה
שום תודההה..
אני תמיד כאן בשבילך!
אוהבת אותך כלכך בובי קטן שלי
את הכל בשבילי
את חזקההההה יותר מ.. האממ 😕
יותר ממשהו חזק חח 😂
אוהבת אותךךךךךךך כלכך
QUOTE (koka15 @ 04/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 04/07/2007) חח אוהבת אותך מזל שיש אותך!
לאביו נסיכה שלי !! ממואאאאאאאה
תודה
שום תודההה..
אני תמיד כאן בשבילך!
אוהבת אותך כלכך בובי קטן שלי
את הכל בשבילי
את חזקההההה יותר מ.. האממ 😕
יותר ממשהו חזק חח 😂
אוהבת אותךךךךךךך כלכך
חחח כפרעליך מווואה!
QUOTE (נאפי @ 04/07/2007) אני יודעת מה את מרגישה ועוברת
זה לא דבר קל ובמקרה הזה שאת
עוברת הזמן באמת רק מלמד איך
ללמוד לחיות עם הכאב והסבל הזה
אבל החיים חייבים להמשיך
את חייבת להבין שהוא איתך בכל מצב
והוא רוצה שתהיי מאושרת ושמחה
הוא רוצה שתמשיכי בצורה טובה את החיים שלך
תהיי חזקה אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תהיי חזקה יפה שלי!
אוווהבת המון!
**חיבוקי**
תמיד פה בשבילך לא לשכוח!!!
מואההה
3>