QUOTE (oshritsa @ 04/07/2007) QUOTE (pelad1 @ 04/07/2007) או קיי אז נעשה את זה קצר מטעמי זמן:
לילה טוב ובבקשה😊
חחחח שתיהיה לי בריא איזה תגובה
חולה עליייך פרצי
אל תיהיה לי חולה רק...
רק בריאות 😉
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי