הבנתי מכמה אנשים שאין לי מה להתבייש מעצמי ,ובדיוק נשמע השיר הזה בערוץ 24 .
פשוט תעריכו את עצמכם !
חולה עלייכם פורום אתר אהבה ישראלי
יום טוב לכולם 😊
את יפה/עידן יניב
את לא צריכה להתאפר
שימי פס על הפסים
את לא צריכה להתגנדר
פשוט חייכי בלי היסוסים
תהיי טבעית ונינוחה
שדרי אליי את השימחה
כי זה כל מה שאני מחפש בך
חבל לשרוף את כל הכיס
על מותגים מפוצצים
כי את הכי יפה בגי'נס
צמודים לגוף משופשפים
תהיי כנה נסי לזרום
שלחי אלי פשוט וחום
כי זה כל מה שאני מחפש בך
את יפה כל כך יפה יותר יפה מכולן
אבל את לא יודעת כמה את יפה
כל כך יפה הכי יפה בעולם
הכי יפה בעולם
יש בחורים שמסתכלים על נתונים חיצוניים
אבל אני הרי יודע כמה את יפה בפנים
נסי טיפה להשתחרר
לתת לי יד ולדבר
מול המבט שלך אני עיוור
את יפה כל כך יפה יותר יפה מכולן
אבל את לא יודעת כמה את יפה
כל כך יפה הכי יפה בעולם
הכי יפה בעולם
נ.ב
אלעד ודסקל תודה על שאתם תמיד לצידי ובמיוחד לפורום זה ה-ביתתתתתת !
בוקרר אור אושריתי
וברור שכל אחת יפה
לכל אחת יש יופי משלה
האישיות שמיוחדת דווקא לה
לא משנה איך,מה ומו
העיקר שאת בן-אדם מקסים,אוהבת,תומכת,שמחה,צוחקת,מחייכת
והלוואי ותמיד תיהי ככה מאושרת
אף אחד לא שווה את הדמעות שלך!
אז?
תיהי מאושרת!! =] =] =]
QUOTE (רגייי @ 04/07/2007) בוקרר אור אושריתי
וברור שכל אחת יפה
לכל אחת יש יופי משלה
האישיות שמיוחדת דווקא לה
לא משנה איך,מה ומו
העיקר שאת בן-אדם מקסים,אוהבת,תומכת,שמחה,צוחקת,מחייכת
והלוואי ותמיד תיהי ככה מאושרת
אף אחד לא שווה את הדמעות שלך!
אז?
תיהי מאושרת!! =] =] =]
תודה רגינוששש שלי
😊
בוקר טובבבבבבבבבבבבבב לכולם ,למרות שהאזכרה היום אני לא יתן לזה להשפיע עליי חייבים להמשיך לא?
בווקר אור אושייי(:
איזה שיר יפה
והוא גם כלכך נכון!
כמו שרגיינוש אמרה
לכל אחת ואחד יש אופי ויופי
ומי שלא רואה את זה עיוור 😉
ואת .. אפחד לא שווה שתורידי דמעה בגללו
או שתהיי עצובה
תדעי שהחיוך שלך יכול לגרום למישהו להתאהב בך 😊
אוהבת אותך ותמיד כאן בשבילך!
בקשר להאזכרה בטח שזה ישפיע עלייך
זה אנשים שקרובים אלייך
אז אי אפשר להחליט בקשר לזה:\
אבל אסור להשברר!!
את חזקה(:
אווהבת אותך
בקשר להאזכרה
זה אמור במידה מסוימת להשפיע עלייך
אבל רק היום!..
לא לתמיד
תיהי חזקה!
אוהבת
QUOTE (רגייי @ 04/07/2007) בקשר להאזכרה
זה אמור במידה מסוימת להשפיע עלייך
אבל רק היום!..
לא לתמיד
תיהי חזקה!
אוהבת
בריייייי תודה מאמי
כי אם זה ישפיע עליי יקרה לי דברים שאני לא רוצה 😊
אבל אין מצב שזה לא ישפיע עלייך
זה קשור אלייך
זה יכאב לך ..
אבל מפה ועד להישבבר
אסור לך מאמי
בוקר טוב
עכשיו אפשר לחזור לישון
וואיי אני סחוטה חח סתם
אושי בוקר מעולה...
אוהבת אותך
בוקר טוב מקסימה שלי
אני שמחה שהגעת למסקנה הזאת
את מקסימה בכל המובנים
רק תעריכי את עצמך
את יפה מתוקה חמודה מדהימה
והכל ביחד😊 אף אחד לא יבחן אותך
בגלל משהו(לפחות לא החברים האמיתיים
ולא אלה שאוהבים אותך באמת)
אוהבת המוןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מורני
הגעתי לרמת הגולן בעעעעע מצעמםםםםםםם פההההההההההההה
התחברתי מהסופר
הכי נכון תעריכי את מי שאת תמיד
יום נעים
זהו חזרתיייייי היה נחמד באזכרה אני ישלח תמונות יותר מאוחר
או קיי אז נעשה את זה קצר מטעמי זמן:
לילה טוב ובבקשה😊
QUOTE (pelad1 @ 04/07/2007) או קיי אז נעשה את זה קצר מטעמי זמן:
לילה טוב ובבקשה😊
חחחח שתיהיה לי בריא איזה תגובה
חולה עליייך פרצי