לא יודעת אבל זה המקום היחיד שאני יכול להוציא מה שעובר עליי ,בבקשה אל תתעלמו מזה .
בדיוק לפני שנה (לפי תאריך עברי) הוא נפטר ולא ידוע ממה (והוא נחשב הרוג בגלל שהוא נכה צה"ל)הוא היה בן 37 כן צעיר ולא נשוי ,ביום שהתחילה המלחמה היינו באותו זמן בבית מלון והודיעו לנו שהוא נפטר זה פשוט אסון למשפחה שלי כי זה הדוד השני שהולך לעולמו .
אני כל כך מעריצה אותו הוא חלה סרטן ניצח אותו ,יצא לטיולים ,בנה עסק,פינק את כולם חחח אפילו אותי הוא פינק ,פשוט נהנה מהחיים .
כל תמונה שנמצאות לי במחשב מזכירה לי תאירועים שהיינו בהם והוא היה שם ,עד שביום אחד הוא הלך לו .
עד לפני חודשיים חשבתי שהוא חיי וגר עדיין ברמת הגולן עד שלבסוף לקחתי תאומץ והלכתי לבית העלמין והבנתי שזהו הוא יותר לא חוזר והוא שומר עליי מלמעלה כמו אחיו ז"ל .
אני כל כך יתגעגע אליו וגם לאחיו ורק עם היה אפשר להחזיר תגלגל אחורה להציל אותם .
מחכה לי מחר יום קשה עלייה לבית העלמין ואזכרה שלו 😢
"כשהלב בוכה רק אלוהים שומע
הכאב עולה מתוך הנשמה
אדם נופל לפני שהוא שוקע
בתפילה קטנה חותך את הדממה.
שמע ישראל אלוהי אתה הכל יכול
נתת לי את חיי נתת לי הכל
בעיני דמעה הלב בוכה בשקט
וכשהלב שותק הנשמה זועקת.
שמע ישראל אלוהי עכשיו אני לבד
חזק אותי אלוהי עשה שלא אפחד
הכאב גדול ואין לאן לברוח
עשה שיגמר כי לא נותר בי כח.
"
משתתפת בצערך מאמי ותהיי חזקה 😢
תנסי להיות חזקה מאמי,
משתתפת בצערך
יהי זכרם ברוך
עצוב לאבד מישהו קרוב
משתתפת בצערך😢
ואוו מאמי אני כל כך מצטערת
אבל את חייבת להיות חזקה ולקחת ..............אומץ ולהיות חזקה וללכת לשם!
זה כל כך מוכר לי סבא אחד שלי ודוד שלי נפטרו ז"ל מסרטן. שניהם ואני מבינה כמה זה קשה לא משנה למה.
לאזכרה של סבא שלי לא הלתי כי הייתי יותר קטנה ופחדתי ולא עיכלתי את זה
ולדוד לי כן הלכתי והבנתי כמה זה קשה ועצוב.
מאמי אם את רוצה לדבר או משהו את מוזמנת.
תהיי חזקה!
QUOTE (Mami_4_Ever @ 03/07/2007) ואוו מאמי אני כל כך מצטערת
אבל את חייבת להיות חזקה ולקחת ..............אומץ ולהיות חזקה וללכת לשם!
זה כל כך מוכר לי סבא אחד שלי ודוד שלי נפטרו ז"ל מסרטן. שניהם ואני מבינה כמה זה קשה לא משנה למה.
לאזכרה של סבא שלי לא הלתי כי הייתי יותר קטנה ופחדתי ולא עיכלתי את זה
ולדוד לי כן הלכתי והבנתי כמה זה קשה ועצוב.
מאמי אם את רוצה לדבר או משהו את מוזמנת.
תהיי חזקה!
תודה 😊
דוד שלי נהרג לפני 5 שנים בכיסופים בפעולה של צה"ל
ואחיו נפטר אבל מבחינת המדינה הוא נהרג לפני שנה
לבין העלמין אני לא הולכת אין לי איך לנסוע ואני מעדיפה שלא לשמוע תצעקות של סבתא שלי ודודות שלי
QUOTE (Mami_4_Ever @ 03/07/2007) מז"א מבחינת המדינה?
נדבר באייסי
348668637
QUOTE (shelyso @ 03/07/2007) תנסי להיות חזקה מאמי,
משתתפת בצערך
יהי זכרם ברוך
אוהבת אותך 3>.
עצוב לאבד מישהו קרוב
משתתפת בצערך 😢
תודה
ובסוף אני מוותרת על הבית העלמין קשה לי ללכת לשם מספיק אני בוכה עכשיו (שוווווווו לא לספר)
משתתפת בצערך...
תהי חזקה בובי
קודם כל אין סיבה שנתעלם
בטוב וברע אנחנו עם כולם!
לגבי מה שכתבת אני משתתפת
בצערך זה קודם כל😢
אני יודעת טובב לצערי מזה ואיך זה
לאבד אנשים שקרובים אלייך
העולם אכזר אבל זה הטבע שלו
ואי אפשר לשנות את זה
אפשר רק ללמוד לחיות עם הכאב
כי זה כאב שלא חולף רק לומדים
להסתדר איתו אז תהיי חזקה
תרימי את הראש ואל תתייאשי
תהיי גאה בו כי הוא גיבור של כל המדינה
ובמיוחד שלכם המשפחה
עכשיו הוא בין מלאכים ואלוהים
שומר עליו אני בטוחה שהוא גאה בך ואוהב אותך!
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*