QUOTE (נאפי @ 03/07/2007) קודם כל אין סיבה שנתעלם
בטוב וברע אנחנו עם כולם!
לגבי מה שכתבת אני משתתפת
בצערך זה קודם כל😢
אני יודעת טובב לצערי מזה ואיך זה
לאבד אנשים שקרובים אלייך
העולם אכזר אבל זה הטבע שלו
ואי אפשר לשנות את זה
אפשר רק ללמוד לחיות עם הכאב
כי זה כאב שלא חולף רק לומדים
להסתדר איתו אז תהיי חזקה
תרימי את הראש ואל תתייאשי
תהיי גאה בו כי הוא גיבור של כל המדינה
ובמיוחד שלכם המשפחה
עכשיו הוא בין מלאכים ואלוהים
שומר עליו אני בטוחה שהוא גאה בך ואוהב אותך!
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מורני 😊
הגיע היום שצריך להבין שהוא איננו ,
שנה התחמקתי מעובדה שהוא לא פה ,
קשה אבל מה אפשר לעשות





