ליפזיי..
אני מקווה שלא קרה משהו רציני
ואת תמיד יכולה לחזור
את יודעת שאפחד לא עוצר בעדך
ולעזוב זאת כבר החלטה שלך
אני אישית יתגעגע אלייך
אבל זה לאא אומר שלא נדבר באייסי
תזכריי שאני תמיד לכל דבר
פה בשבילך!
אוהבת אותך מאמי
ומקווה שההחלטה היא נכונה בשבילך!
חבל=\
שיקולים שלך
בי ביו'ש מאמיי
לממה בובייק?!!
אווקיי..העיקר את שלמה עם ההחלטה שלך!!!
נקווה שתתחרטי ותחזרי מהההרר 😊
אוווווההבת
-רעןת-
אני לא מבינה למה
ואני חושבת שזה טעות
פשוט לא מקבלת ולא מבינה את זה
אבל את תחזרי אני מבטיחה לך ובטוחה בזה
אוהבת אותך ומכבדת את ההחלטה שלך
דברי איתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...
את רואה?
יום אחד את לא יכולה בלעדינו!?!?!?
לפעמיים את צריכה זמן לעצמך
זה נכון
להיות לבד
לחשוב על הכול
אבל לעזוב אותנו?!
שלא תעיזי שוב!
מבינה?
😁
אוהבת
אין כמה שתירצי נטקעת איתנו לכל החיים
איזה באסה אה?
תגברי
אוהבת אותך אישתי
ליפפזי אני שמחההההה שלא עזבת בסוף מאמי
אוהבת אותך מלאאאאאאאאאא
וכל מי שלא מתאים לו שיאכל תלב (במיוחד את )