מה ?
ליפז?
למה?
את אוהבת אותנו כל-כך
ואנחנו אוהבים אותך
ואת?!
את לא תוכלי בלעדינו!!!!!!
טוב קטנה שלי
החלטה שלך ורק שלך
תיהי חסרה לנו
אוהבים אותך הכי הכי שיש!!
מואה3>
QUOTE (lovey_love @ 03/07/2007) ל-מ-ה-?
= \
ליפי כיפה אדומה שלי
תעשי מה שבא לך
אני אמרתי לך כבר באסי מה אני חושבת על זה חח
אז אני יתגעגע אלייך מלא
ואני אוהבת אותך עד אין סוף
וששמרי איתי על קשר כי בכל זאת
אישתי
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 03/07/2007) QUOTE (lovey_love @ 03/07/2007) ל-מ-ה-?
= \
😊
QUOTE (hila1990 @ 03/07/2007) למה ????
אמרתי סיבה אישית.
חבל .
מקווה שתחזרי בעזרת השם 😊
בסוף כולם חוזרים. 😊
מקווה שיסתדר לך ... 3>
יא מאמי למה אני מקווה שתתחרטי ותחזרי
כי אף אחד לא מצליח לעזוב את האתר המדהים הזה @
אוהבת אותך ומקווה שהכל יהיה בסדר:]