QUOTE (נאפי @ 03/07/2007) זה ממש ככה נשבעת לך
אתמול דיברתי עם מורן מהאתר
וזה בדיוק מה שאמרתי לה
פשוט לא ייאמן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בדיוק אני חושבת על השיחה שלנו!
את כלכך צודקתתת!!
בלי פרוטקציות, קשרים, וכל החרא הזה...לא שורדים במדינה שלנו!