הכל פורטקציות בחיים ....
אם לא פרוטקציות אז מזל ופה .
האמת יש משהו' בדברייך!!!
אבל באיזה הקשר את מדברת ?
מה קרה? . . .
מי עשה לך מההה?
מי עיצבן אותך אני יכנס בוווווווווווווווווווווו 😠
QUOTE (--בובית--10 @ 03/07/2007) האמת יש משהו' בדברייך!!!
אבל באיזה הקשר את מדברת ?
מה קרה? . . .
מי עשה לך מההה?
מי עיצבן אותך אני יכנס בוווווווווווווווווווווו 😠
חחח חמודה :]
לא קרה כללללום ...
כאילו די קרה משהו
אבל לא לרעה :]
הכל בסדר קיצר .
סתם הגעתי לזה מזמן
וזה כ"כ נככון בעיניי
צודקת!!
אבל יש אנשים שמגיעים לפסגה בזכות מעשים
ולא רק פרוטקציות
ואני מתכוונת למעשים בראש טוב
לא למשו לא חוקי וכאלה
QUOTE (shani_bachar @ 03/07/2007) כ"כ צודקת.
...
זה ממש ככה נשבעת לך
אתמול דיברתי עם מורן מהאתר
וזה בדיוק מה שאמרתי לה
פשוט לא ייאמן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*