לפני חודשיים, אמרתי "יופי, הם בגודל שאני אוהבת",
ומאז, הם התחילו לגדול שוב!!
וזה מעצבן!! אפילו מהבית שלהם הם מתחילים לברוח!! 😢
ציצי מעצבן!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ספרי לי על זה!!!!
שלי ענקייםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!
ואני קטנה כזאת וציצי גדול אצלנו במשפחה ז תורשתי....אז ככה ש... 😊
צרות של עשירים ...
תביאי תביאי קצת
תקחי!!
ואם את צריכה עוד עור וגידים.. קחי גם מהתחת.
הוא באמת ע-נ-ק-!
QUOTE (NoFOosH @ 03/07/2007) צרות של עשירים ...
תביאי תביאי קצת
הלוואי עליי ..!%# אין לי כ=ל=ו=ם !!!!!! בכלל יש לי בעיית התפתחות..
אז ככה שזה לא צריך להדאיג אותךך כל כך חחחח ;]
אהממ אהמ...
אם שלך ענקיים..
מה אני יגיד?!
חלאסססס חח נמאס לסחוב אותםםםםםםם!!!!!
אעאעאעאעעא
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח אולי תביאי לי קצת?!😢
אין לי בכללללל 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחח..
יודעים על מי חשבתי?!!?
על הביצים בחתימה 😛 😛
אוי ציצים אצלי זאת בעיה גדולה
כי הם יותר מיידי גדולים חחחח
קשה קשה
אבל מה שיש,
תודה לאל
QUOTE (koka15 @ 03/07/2007) אני עדיין לא רואה כלום=\
ברר??
היא מדברת על ציצי!!! 😁
חחח את לא רואה את הציצי שלך?
גמאאאאאני רוצצצצצצצההההה!! :😢
QUOTE (רגייי @ 03/07/2007) חחחחחחחחחח..
יודעים על מי חשבתי?!!?
על הביצים בחתימה 😛 😛
אוי ציצים אצלי זאת בעיה גדולה
כי הם יותר מיידי גדולים חחחח
קשה קשה
אבל מה שיש,
תודה לאל
חחח גם אני חשבתי על הביצים 😁
ואיייי גם כןן תלונות יש לךךךך
לי יש ציצי פה ושם
אבל תחת?!
בכלללל לא...
קטן כזה
בוווו
אני ינדב תחת בכמויות למי שצריך..
יש לי בגודל של 5 טוניסאיות!!