QUOTE (oshri_Ok @ 03/07/2007) ברר יא קרוועה, אני סתם צוחק.
יש איזה קטע ביני לבין חברים וידידות שלי עם ה"שלופס"... חחח
אם תבואי למפגש אוווולי אני אראה לך😊
לא הבנתי..
סתיו- אני אמרתי לך כבר! אני אתרוםםם!
איךך אתן יורדות על עצמכןןן
מהעניינים?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
חחחחחחחחחחחחחחח
לו תגידי תודה
שאת לא נראת כמו איזה קרש מרוב שאת שטוחה 😕
חחח...וגם אני חשבתי הביצים חח 😁
חחח יהיה טוב..גמני לפני חודשיים חשבתי שזהו הם כבר לא יגדלו יותר...זה כבר D אל לא ה***** האלה גודלייםם..חחח
אוווי הלוואי שהיו לי כאלו צרות..
😂
QUOTE (נאפי @ 03/07/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחח אולי תביאי לי קצת?!😢
אין לי בכללללל 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תביאי גם לי!!!
😢 😉
חחחחח גם אני חשבתי על הביצים בחתימה .....
אאאמ ובקשר לציצי ?
שלי בסדדר ..
אבלל תחשביי על זה בצורה אחרת ..
דבר ראשון כל אחד והגוף שלוו וצריך להשלים עם זה ..
וגם יש ניתוחים חחחחחחח ..
ודבר שני ,
ציצי זה דבבר שעושה אותך נשית בעצם !
ובטח היו מללא שמוכנות להתחלף איתך ..
תחשבי על זה ככה ..