חחחחחחח ברו'ש איזו יציאה
אבל מאמי עוד תבוא לך אהבה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח יש לי רק תמונה שלנו בפוטושופ 😮
תזרמו שם ... שום דבר לא זזז
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 03/07/2007) חחח יש לי רק תמונה שלנו בפוטושופ 😮
אז תשימי אותה בינתיים
ותצטלמו עוד מאמי 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוי רעיון מאגניבב ביותר בהצלחה לכולם
QUOTE (Kitty-Kat @ 04/07/2007) אוי רעיון מאגניבב ביותר בהצלחה לכולם
טאאאאאאאארה את משתתפת????
אפשר רביעייה?? אני וטארה והבני זוג שלנו זה בדיוק אותו דבררר 😁 חחח