ד"א התחרות פתוחה לכולם ואפשר לכנס ולהגיש מעומדות ולהתחיל לצבור נקודות
ח"ח על הרעיון.
כל הכבוד, אהבתי.
יאאללהה אנשים, תירשמו.
קדימה אנשים שחקו אותה ותהנו😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח רעיון מאוד חמוד😊
בהצלחה למתמודדים!!!
ליאורי תשתתפי גם מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח מורן נראה לך
גם אין לנו הרבה תמונות ביחד
זה גם בעייה חחח
QUOTE (hofit189 @ 02/07/2007) יא איזה רעיון מגניב
😛
ליאורו'ש אף פעם לא מאוחר לעשות😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא אהבתי את הרעיון :]
בהצלחה למי שמשתתף !
QUOTE (נאפי @ 03/07/2007) ליאורו'ש אף פעם לא מאוחר לעשות😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח כן אהה
אולי היום 😊
אווץ'..
אני מוכנה להשתתף..
אני והבובה שלי.. חח
כי לשנינו אין פרטנרים. 😢