מישו אחד, הכרתי אותו באינטרנט, קיצר, אכשהו הגענו למסקנה שאנחנו שנינו מכירים כמה אנשים..
הלך ושאל עלי. והוא אומר עכשיו:
הוא: את ניראת לא משו בכלל....
ככה טוענים...
אני: תודה.
הוא: אבל על טעם וריח...
וראיתי אותך פעם!!!!אני בטוח...
אני: אין מצב.
אני מוחקת אותך עכשיו אם אתה לא מספר לי את כל מה שאתה יודע עלי.
הוא: איזה איומים...לא משו...אינטרס שלך...
אני: מה האינטרס שלי?
פשוט זה ממש פוגע ומסריח שהלכת מאחורי הגב שלי וביררת עלי.
הוא: כי את לא סיפרת לי כלום...
אני: לא שאלת
מה עוד אמרו לך?
הוא: כל מיני..
איזה מעצבןן!! בדיוק מה שאני צריכה עכשיו. עוד בעיות.
ברושית!?
מה את שמה עליו בכלל?!
סתם אחד שמשעמם לו בחים
והוא מנסה להסתלבט על כל העולם
ואפילו אם הוא מכיר אותך
שיהיה לו בכייף
אל תתעצבני מכאלה אנשים
כן, רג'י, אני יודעת. אבל עדיין..
תראו:
הוא: שתרגעי!!
אני: למה שאני ארגע?
אני לא רוצה לדבר איתך עכשיו
אני: כי אין לך מה להיות עצבנית...
אין לי מושג מה אתה יודע עלי.
אין לי מושג את מי שאלת
הוא: אני לא ידע כלום!!\
אני: למה שאני לא אהיה עצבנית?!!!!!!!!
הואף אבל אני יכול לברר בשניה!!!!
אני: למה אמרת שבררת?
הוא: סתם ליראות תגובה..
אני: ותודה על זה שאני מכוערת.
הוא: בכיף..
אז את יפה??
??
סולחת לי??
אני: אני לא יפה
הוא: את בוכה??
אני: ואני ממש פגועה
מה זה עניינך?
הוא: מיצטער...
ת'אכלס ^^^
יש אנשים שאין להם מה לעשות בחיים, אז תתרגשי משטיות כאלו
הוא סתם מנסה לעצבן אותך
שימי איגנור, מחקי ולהת' :]
יאווו...ברי
עזבי אותו
שילך לחפש ת'אנשים
סתם משעמם לו
מה את שמה עליו?!
נכון זה פוגע והכול
אבל שילך...
עזבי אותך ממנו
הלוואי וזאת הייתה הבעיה הגדולה של החיים שלנו
שאנשים יסתלבטו עלינו שהם מכירים אותנו באינטרנט
עזביי
ודרך אגב אני לא רג'י אלא רגי חחחחחח
😛
חחחחחחחחח וואלה, נכון.. רק עכשיו חשבתי על זה.
כתבתי ככה סתם כי ככה יצא לי בהקלדה עיוורת..
כנראה שהיה לי ברור משומה שזה ככה.
QUOTE איזה מעצבןן!! בדיוק מה שאני צריכה עכשיו. עוד בעיות
עם הוא גורם לך עוד בעיות על תיהי איתו בקשר או פשוט אל תתיחסי אליו את לא צריכה מישהו שיוסיף לך בעיות את צריכה להוריד את הבעיות...
QUOTE (lovey_love @ 02/07/2007) חחחחחחחחח וואלה, נכון.. רק עכשיו חשבתי על זה.
כתבתי ככה סתם כי ככה יצא לי בהקלדה עיוורת..
כנראה שהיה לי ברור משומה שזה ככה.
😁
בקטנה
אוייש מה את מתייחסת אליו?
שימי על ***
סתם מפגר שמשעמם לווו....
אל תפגעי ממנו ואל תקחי את זה ללב
סתם מפגר קטן...
גאד!
הוא ממש נתן לי לסמוך עליו ונתתי לו את המספר שלי ותמונה..
והוא שלח לי מזוייף..
והוא אומר שהוא מכיר אותי ושהוא פרסם את זה באינטרנט..
עריכה: ועכשיו הוא אמר שהוא לא פרסם..
אוףףף מניאק!!
אני מוחקת אותו!
בררררר??
ימושפעת!!!!!!
מה את רוצה ממנו?!
מה את זורמת איתו?
תראי מה הוא גורם לך!?
תחסמי אותו עכשיווווווווווו
יאווו איך אני מכירה את זה
כל מיני אנשים שנכנסים אליי לאייסי כי הם ראו אותי פה או שם או בטיזי נאבייי ומתחיליםם לחפוווווווווור
פשוט חוסר חייייים....
QUOTE (רגייי @ 02/07/2007) ברושית!?
מה את שמה עליו בכלל?!
סתם אחד שמשעמם לו בחים
והוא מנסה להסתלבט על כל העולם
ואפילו אם הוא מכיר אותך
שיהיה לו בכייף
אל תתעצבני מכאלה אנשים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 02/07/2007) QUOTE (רגייי @ 02/07/2007) ברושית!?
מה את שמה עליו בכלל?!
סתם אחד שמשעמם לו בחים
והוא מנסה להסתלבט על כל העולם
ואפילו אם הוא מכיר אותך
שיהיה לו בכייף
אל תתעצבני מכאלה אנשים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊