הוא כל הזמן אמר לי "סורי, פעם אחרונה שאני משקר.." והאמנתי לו כמו סתומה..
ואז ממש בסוף הוא אמר לי "שיקרתי לגבי הכל. קוראים לי אסף, אני גר בבית אל ואני בגילך. בררתי עליך אצל חברים שלי ואת שרמוטה ומכוערת. אני חוסם אותך. תגידי ביי.." ולא הגבתי. חסמתי אותו מיד.. אבל חבל שזה היה אחרי שהוא שיקר לי כ"כ.
גאד, למה אני כ"כ תמימה ומאמינה לכל אחד.





