חחח גם לי יצא ככה
נראה לי זה יצא לכולם
נראה לי אסור לפרסם אתרים..:\
בניגוד לחוקי הפורום לא?
אבל לא רואה כלום,ולא מבינה
כי יש לי כתב חיבריש באתר ששלחת :\
אה, ובמבחן אם אני רשע-
"אתה קצת מעוות בן אדם
אבל אתה לא רשע
אז תמשיך להנות"
אז חבר'ה- נעים להכיר, אני המעוותת..
(והחבר הכי טוב שלי- המטונף..
מצא מין את מינו.)
QUOTE (רגייי @ 02/07/2007) נראה לי אסור לפרסם אתרים..:\
בניגוד לחוקי הפורום לא?
אבל לא רואה כלום,ולא מבינה
כי יש לי כתב חיבריש באתר ששלחת :\
תלכי לעמוד הזה, לחצן ימני=>קידוד=> עיברית (יש כל מיני סוגים, תנסי את כולם עד שיצא העיברית הנורמלית.. 😉 )
בן אדם רגיל
אתה ממש לא קוף
זה לפחות מה שהשאלון אומר
חחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרועה 😂
ואני בכלל לא קוף.. 😛
יצא לי ככהה... 😕
בן אדם רגיל
אתה ממש לא קוף.
QUOTE (lovey_love @ 02/07/2007) אה, ובמבחן אם אני רשע-
"אתה קצת מעוות בן אדם
אבל אתה לא רשע
אז תמשיך להנות"
אז חבר'ה- נעים להכיר, אני המעוותת..
(והחבר הכי טוב שלי- המטונף..
מצא מין את מינו.)
שלללחי גם את הרשעעע חחחח
http://www.yo-yoo.co.il/shelon/evil/howevil.htm
תשמעו, הדרך להגיע לשאלונים- תלחצו על הילד שלי (מזל טוב. חח) ואז תלחצו על שאלונים (בעמוד שתגיעו אליו, למעלה בריבועים..) ואז תראו מלא שאלונים.
חחחחחח תראו כמה יצא לי בשאלון אם אני מכורה לממתקים ...
"אתה מכור לממתקים המשפט שלך זה מי שאוכל לבד אוכל יותר
ואתה מתחבא מחברים שיש לך ממתקים
ואתה עונה על כל שאלה יופי טופי
כי יש שם טופי בפנים "
חחחחח מזה זה?!
חחחחחח נופררר.. שמננהה.. חח
בן אדם רגיל
אתה ממש לא קוף
זה לפחות מה שהשאלון אומר
אמן : )
^^חחחחחחחחחחחחחחח
אני בנאדם רגיל חיחי
רק אני קופה?...
אני כנראה עוד בתהליך האבולוציה.. (זו המילה, נכון?)
QUOTE (lovey_love @ 02/07/2007) QUOTE (רגייי @ 02/07/2007) נראה לי אסור לפרסם אתרים..:\
בניגוד לחוקי הפורום לא?
אבל לא רואה כלום,ולא מבינה
כי יש לי כתב חיבריש באתר ששלחת :\
תלכי לעמוד הזה, לחצן ימני=>קידוד=> עיברית (יש כל מיני סוגים, תנסי את כולם עד שיצא העיברית הנורמלית.. 😉 )
עברית (Windows)