QUOTE (HeNNNNNNN @ 02/07/2007) ^^חחחחחחחחחחחחחחח
אני בנאדם רגיל חיחי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (lovey_love @ 02/07/2007) חחחחחח נופררר.. שמננהה.. חח
חחחחח מה זה טעים 😁
בשאלון של הרשע יצא:
אתה קצת מעווט בן אדם
אבל אתה לא רשע
אז תמשיך להנות..
😁
תעעשו אינטיליגנציה זה מצחיייק חחחח
QUOTE (NoFOosH @ 02/07/2007) חחחחחח תראו כמה יצא לי בשאלון אם אני מכורה לממתקים ...
"אתה מכור לממתקים המשפט שלך זה מי שאוכל לבד אוכל יותר
ואתה מתחבא מחברים שיש לך ממתקים
ואתה עונה על כל שאלה יופי טופי
כי יש שם טופי בפנים "
חחחחח מזה זה?!
חחחח גם לי 😁
QUOTE (NoFOosH @ 02/07/2007) תעעשו אינטיליגנציה זה מצחיייק חחחח
אני טיפשה 😁
בן אדם רגיל
אתה ממש לא קוף
זה לפחות מה שהשאלון אומר
הוא לא רוצה הלגיד לי כמה אני מרשעת בטח בגלל שאני תמימה ילדה טובה ירושלים
אבל אני לא קוף =]
"אתה יותר קוף מקוף
אתה בטח יושב כרגע בגן חיות
עזוב זה אבוד" ?!
חחחחחח סתיוו.. קופיף שלי!