במה ההורים שלכם עובדים?...
(סתם אתמול שאלתי את אלעד אותה שאלה ופתאום סקרן אותי לגבי כולם. חח)
הורים שלי: אמא- בהייטק.. (היא זאת שכותבת את הספרי הדרכה שבאים עם התוכנות..)
ואבא- יועץ תוכנות פיננסיות.. (נשמע מסובך, הא?.. אבל זה לא.. חח זה אומר שהוא בהיי טק, עובד על תוכנות שעוזרות לבנק)
אבא-היי-טק
אמא-פקידה ובקרית ראשית במשרד כח אדם
פשייייי איזה עבודות ^^
אמא שלי-דיילת /סדרנית תלמה ברשת מגה
אבא שלי-מנהל מחסן של צמיגים
למרות שהמקצועות שלהם לא משהו אבל לא חסר כסף אבא שלי מרוויח פי 3 מאמא שלי
אבא עובד בתעשייה אוירית
אמא מטפלת בהילינג - ריפוי באמצעות כוחות בידיים (:
ייייווווואאאאאאוווווווווווו
בר ואושרית הביצים שלכן בקעעעו ! 😂
מזזזל טוב (=
אבא שלי עובד בכיר בעירית חיפה
אמא עובדת בטור משהו במחשבים
אמא מזכירה ראשית במפעל..
ואבא עובד במועצת הלול ..
אמא-סגנית מנהל מס רכוש(מיסוי מקרקעין חדרה)
אבא-מנהל עבודה בחברת "אביב" (חברות בנייה)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (מוריה16 @ 02/07/2007) אמא- אחות
אבא- חוקר נוער
יווו גם אבא של חברה שלי חוקר נוער..
והוא חקר את חבר שלה.. חחח
לאמא יש חנות תכשיטים "תניר תכשיטים" (על שם אחותי)
ולאבא יש עסק של שיווק ירקות לכל מני מקומות "בר שיווק ירקות גוש קטיף" (על שמי ) :]
אבא- רופא שיניים..יש לו מרפאות בארץ .
אמא- מנהלת חברה סוציאלית , וגם מדריכה, כותבת ספרים על העבודה , ואנערף , אין לי מושג.
חוץ מזה יש גם עסקים שההורים לא עובדים בהם - למשל יש אופטיקה..
QUOTE (shelyso @ 02/07/2007) אבא עובד בתעשייה אוירית
אמא מטפלת בהילינג - ריפוי באמצעות כוחות בידיים (:
גם אבא המתוק שלי בתעשיה אוירית ;P
ואמא מורה 😛 חיחחחח כפרעליה
אבא שלי מנהל בכיר בבנק
וזהו אמא שלי לא עובדת =]