אמא - משהו ברמב"ם....חחחחחח(אני נשמע אידיוט נכון?חחח)
אבא - אלביט, מישהו מכיר?
אמא-אפילציה
אבא-בעל מפעל עצמאי לנירוסטה בבני ברק
יא ווארדי כל אחד פה יש מקצוע מקצוע
אבל אני גאה בההורים שלי למרות שיש לי אבא שובב חחח
וכן נופרי הביצים שלי סוף סוף בקעו
אבל מזה הפרצוץ המוזר הזה חחחחח
אבא-מנהל בחברת חשמל
אמא-ביולוגית,משו במעבדות וזה
QUOTE (pelad1 @ 02/07/2007) אמא - משהו ברמב"ם....חחחחחח(אני נשמע אידיוט נכון?חחח)
אבא - אלביט, מישהו מכיר?
אבא שלך.. חח כריתת ביצים.
QUOTE (lovey_love @ 02/07/2007) QUOTE (pelad1 @ 02/07/2007) אמא - משהו ברמב"ם....חחחחחח(אני נשמע אידיוט נכון?חחח)
אבא - אלביט, מישהו מכיר?
אבא שלך.. חח כריתת ביצים.
😂
אמא - מהנדסת בחברת AMDOCS
אבא - מנהל (מהנדס) של חברה Endress & Hauser ומנהל חברת RADEX
אמא מורה
ואבא עובד ב"צים" מי שמכיר
הוא מנהל אגף או משהו כזה