אני רק רוצה לומר סליחה ממש לכולם פה.
אני עוברת תקופה ממש נוראית כרגע,
ופורקת פה המון..
אני מצטערת על זה..
אני משערת לעצמי שנמאס לכם לשמוע את אותם דיכאונות שלי,
ונמאס לכם כבר לראות את הפריקות שלי..
אז אני אשתדל להפסיק..
שוב, סליחה אם הצפתי פה בפריקות..
פשוט תקופה ממש לא קלה
וכאן המקום היחיד שאני יכולה לפרוק..
אבל אני כבר מרגישה שאני לא בסדר שאני פורקת כ"כ הרבה..
אז תודה לכל מי שהגיב לי,
וממש סליחה אם הצפתי.
אני אשתדל להפסיק..
והלוואי שהתקופה הזו תיפסק גם.
ברוש את לא צריכה להתנצל
ממש לא
בשביל זה אנחנו פה
משפחה אחת גדולה ותמיד שמחים לעזור
אמנם עצוב לנו שרע לך
אבל אנחנו כאן כדי להקשיב,לעזור ולתמוך
אל תתנצלי
ואל תרגישי רע
בשביל זה הפורום
תמשיכי לפרוק כמה שאת צריכה
וכמה שאת מרגישה שיש לך צורך
כולנו פה אוהבים אותך ושמחים לעזור לך
אל תתנצלי
3>
אוהבת
כן, אבל כבר פתחתי איזה 2 אשכולות על זה..
בטח נמאס לכם כבר..
מאמי, למי שנמאס שלא יכנס וזהו
זכותו
אבל אם לך זה עוזר?!
ויש פה ילדים מקסימים שיכנסו גם ל-800 אשכולות
רק כדי לעזור ולתת מילה טובה
חבל סתם ככה, את עוצרת מעצמך וחבל
לפי דעתי חבל
בייבי האתר הזה בעצם קיים בשביל לפרוקקק!
לשפוך ת'לב
גם כשרע וגם כשטוב
אז עוזרים וזה
מעלים דברים
אבל ת'אמת?
הכי קל לספר דברים למישהו שלא מכירים במציאות..!
את לא צריכה להפסיק
כי בכיף עוזרים כאן
אין מה להצטער בכלל
תקופה קשה מותתר לך לפרוק
שכחי אל תגידי סליחה בכלל ולא שום דבר בסגנון
לא מרשה לך
בשביל זה אנחנו פה כדי לעזור עם צריך
בונה בונה בונה
ילדה תירגעי ומיייייייייייד 😠
את תפרקי כמה שבא לך בשביל זה אנחנו פה
ואת תצפי כמה שרק התחשק לך
לנו חשוב להקשיב לך ולעזור לך!!
כמו שגלו'ש שלי אמרה ...
אנחנו מפשחה אחת גדולה!!!!
ומשפחה לא נותנת למשהו' להיות עצוב!!
אז תרמי את הראש תחיככי להעולם!!
ואת תיריא שלאט לאט דברים הסתדרו!!
ואת יכולה לפתוח כמה אשכולות שרק מתחשק לך מובן לךךך?
אוווהבת הכי הכי !!!
מואההההההההההה
3>
על מה את מצטערת בדיוק?!
על זה שאת רוצה תמיכה ושאת
לא רוצה ליפול?!
על זה שאת מתמודדת יפה ולא נשברת?!
את לא צריכה להצטער ולבקש סליחה
אנחנו לא פה רק כשהכל יפה וטוב
חברות זה בטוב וברע וגם אם קשה
לך ואת עוברת תקופה לא קלה ולא פשוטה
אנחנו נהיה איתך לאורך כל הדרך
יד ביד ואת תעברי את זה כמו גדולה
הכל יהיה בסדר מאמי את תיראי
זה עניין של זמן אוהבת אותך מאוד
ותמיד פה בשבילך הכי חשוב זה שתתמודדי
ואם את מרגישה רע אל תתביישי לפרוק
טוב מאוד שאת מוציאה ולא שומרת בבטן
אוהבת אותך ברו'ש אחות גדולה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בשביל מה יש חברים?
ותאמיני לי שבאמת אני רוצה שרק שתעברי את התקופה
ושיהיו לך רק פריקות טובות!!!
אחד בשביל כולם
כולם בשביל אחד
אוהבים אותך !
חחחחחח רג'י.. אני מרגישה פתאום בקבוצת תמיכה.. חח
לא יודעת למה, אבל קרעת אותי.
QUOTE (lovey_love @ 02/07/2007) חחחחחח רג'י.. אני מרגישה פתאום בקבוצת תמיכה.. חח
לא יודעת למה, אבל קרעת אותי.
😮 😮 😮
חחחחחח סתם סתם
אוהבים אותך באמת!!
😛 😁 😛 😁 😛 😁