מאמי אין לך מה לבקש סליחה זה טוב לספר מה עובר עלייך
מצידי תפתחי 1000 אשכולות רק שתרגישי טוב ושאנחנו נייעץ לך
ואת יודעת שאני תמיד פה בשבילך חולה עלייך
טוב מאמי שלי...אני כאן בשבילך כמו שכולם כאן בשבילך...
כמה שאני לא מעודד אותך ככה אני מרגיע אותך...ולטעמי זה טוב...לא?😊
QUOTE (pelad1 @ 02/07/2007) טוב מאמי שלי...אני כאן בשבילך כמו שכולם כאן בשבילך...
כמה שאני לא מעודד אותך ככה אני מרגיע אותך...ולטעמי זה טוב...לא?😊
מדהים שלי,
תודה!
ומצטערת על זה שאתה לא מעודד אותי..
פשוט אתה מדבר שטויות..
אבל כשאתה מנהל שיחה איתי סתם,
ורק נותן לי לשמוע את הקול המרגיע שלך,
אני נרגעת.
אני אוהבת אותך!
מלך שלי. 😊