בנוווווות יפות שלי!?..
ליאורי
מיכל
מירב
הודיה
עינב
כנראה באמת הכול לטובה
ולמרות שיש בינינו אהבה
אבל יש הפרשי גיל
כנראה,זה באמת לא אמור לקרות
תודה לכן בנות
אוהבת אותכן הכי הכי בעולם
מואה 3>
רק יודעות לא תמיד קל להמשיך הלאה
חייבים לעבור ת'תקופה
ואז יש טוב אחרי הרע
נסיכה שלי?!
מה קרה?! =\\
מאיפה זה הגיע פתאום?!?!?!
תהייי חזקה!
אל תוותרי!!!!
אוהבת אותךךךךך כ"כ!
ואת תראיי שהטוב,!? לא רחוק...!
הוא קרוב.והוא יגיע אלייך!!
שוב, אני אוהבת אותך!
ואני תמיד פה בשבילך!!!!!!
בוביי מה קרה??!!!
מה נגמר?!
אני מבינה שאת באה לפרוק..
ושזה הכי מעצבן בארץ לשמוע את כל השאלות המטרידות האלה..
אבל..אם את רוצה לפרוק עד הסוף..שלחי לי הודעה באייסי...
אפילו סתם..כדי שתדברי..אני יישתוק.רק יקשיב כי זה מה שצריך במקרים כאלה..
להקשיב..ואני מבינה אותך הכי בעולם!!!
אני לא בטוחה שהבנתי מה קרה אבל בערך..מההגיון..
אז..דברי איתי אם תרצי יפה שלי..
אוווווווווווהבת
-רעות-
שנשןן?
תודה על הכול
פשוט..
זהו,שלשום הייתה לי הזדמנות לראות אותו,אבל לא,הבריז
ופשוט,
הפעם האחרונה שראינו באמת זאת,באמת הייתה פעם אחרונה ולא סתם ירדו לי דמעות בעיניים
אם הוא היה באמת רוצה
היא כבר עושה משו
הטמבל הזה
יהיה טוב
אוהבת אותך נסיכה
רעותי!? מאמי שלי
אין לי בעיה להסביר
אני אשלח לך הודעה באייסיייי
אוהבת אותך בובי
אויי מצב לא נעים..
אולי יש סיבה לזה שהוא הבריז?!
חייבת להיות!!!
ומי הבטיח לך שלא תתראו יותרר?!?!
מאמי, את מוותרת..
אני רואה שאת מוותרת מבלי לנסות..
כי הוא אפילו לא מודע לרגשות שלך כלפיו!
ואםם תגידי לו הכל יהיה אחרת ושונה!
אולי הוא חושש שלא תרצי בגלל הגיל?!
ובגלל זה הוא לא מראהה רצוןןןןןן מצידו!?
נשמהההה שלי..
כל הסיפור הזה באמת עושה לך רע...
ויש לךך עכשיו שתי אופציות..:
1. כבר אמרתי לך, לדבר איתו פתוח על הרגשות שלך!
2. להלחיט.. שזהו, את מוותרת מבלי לנסות אפילו,
ואז תהיה לך תחושה של פספוס..
את לא חושבת?!?!
אימממ אז, אני חושבת שהאופצייה הראשונה..
תהיה יותר טובה בשבילך!!!
כי גםם אם לא תהיו ביחד למרות שאמרת לו...
לפחות לא תחחייי בתחושה שלל פספוס והחמצה של אהבה גדולה!!!!
אוהבתתתתתתתת אותך!
אוי שני כמה אני אוהבת אותך!!!!!!
ונכון,היה איזה קטע שקראתי בפורום שירים וסיפורים של הודיה (ילדונת 17)
וזה פשוט נתן לי את הכוח לא לוותר
והייתי מוכנה להגיד לו הכול ממש הכול
אבל הבריז,והתקשר אתמול אמר לא יכלתי,הייתי עסוק
זאת אומרת שאני הכי לא חשובה לו.. וקיבלתי את זה כבר,לא רוצה לא צריך
אבל למה כל החיוכים? הדיבורים!? הקריצות!? למה?!
למה הביישנות!? הפחד ממני?!
למה!?
ואני לא מוותרת!
פשוט עד לרגע שאני לא רואה אותו,וכנראה כימעט לתמיד 99% אני מוותרת
אבל ה 1% אני לא מוותרת
הוא יבוא,נראה אותו,
אני אומרת לו הכול
מספיק הרגשתי פספוס,כאב,אכזבה
אבל יהיה טוב נשמה
תודה לך על הכול!!!!!!!!
אוהבת אותך
מואה 3>
תגידי לו מה את מרגישה!
אני בטוחה שהוא מרגיש כמוך,
רק לא מוכן לעשות ת'צעד הראשון..!
תהיי גיבורההההההההה!!
😊
אניי בטוחההה מיליוניי אחוזיםם
שהכל יסתדר לך בע"ה !..
משהו בלבב אומר לי!!!!!
את מקסימההההה!!!
ותמיד תמיד תמידד אני כאן בשבילך!!
מואההה3>
QUOTE (שנששן @ 02/07/2007) תגידי לו מה את מרגישה!
אני בטוחה שהוא מרגיש כמוך,
רק לא מוכן לעשות ת'צעד הראשון..!
תהיי גיבורההההההההה!!
😊
אניי בטוחההה מיליוניי אחוזיםם
שהכל יסתדר לך בע"ה !..
משהו בלבב אומר לי!!!!!
את מקסימההההה!!!
ותמיד תמיד תמידד אני כאן בשבילך!!
מואההה3>
אני אגיד לו בהזדמנות הראשונה,
אני לא אוותר שוב
אני אמשיך הלאה בינתיים
הוא יבוא,אני אגיד לו,הכול הכול
ולא משנה מה יהיה,אני אדע שאמרתי,וניסיתי ואני לא ארגיש פספוס
ואם לא נראה אחת את השני?
אז הכול לטובה
ואם הוא לא רוצה לבוא?
המפספס הכי גדול בכל הסיפור הזה
זה הוא!
ורק הוא
הוא מפסיד ילדה שאוהבת אותו,בכל הכוח,בכל העוצמה
פשוט חבל
ונראה לי פוחד בגלל הגיל,אבל בחירה שלו
ופספוס שלו..
אוהבת אותך נסיכה שלי
מואה3>
מואה 3>
יופילילילילליילילי=]]
הנה רגינושששש הנסיכהה!
מדברת לענייןןן!!!
כל הכבוודדדד יפה שליייייייייייייי!!!!!!!!
אוהבבבבבת3>
QUOTE (שנששן @ 02/07/2007) יופילילילילליילילי=]]
הנה רגינושששש הנסיכהה!
מדברת לענייןןן!!!
כל הכבוודדדד יפה שליייייייייייייי!!!!!!!!
אוהבבבבבת3>
😁 😁 😁