ז-ה-ו
ה-כ-ו-ל
נ-ג-מ-ר
כמה שרציתי,
כמה שקיוותי
פשוט?
זהו!..|:
מה נגמר מאמי?
שולחת לך חיבוק ענקי
ואוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
האהבה
פשוט נגמרה
המחשבות נגמרו
ובכלל?
הוא
הוא
והוא
הכול?
נגמר..
אוי,כל-כך כואב לי..:|
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 01/07/2007) מזתומרת נגמר?
מה קרה לו?
לא קרה לו כ-ל-ו-ם!
אבל..
אני לא אראה אותו יותר
פשוט לא..:\
מאמי?
מה האהבה שלך אליו נגמרה..
ולא הבנתי למה לא תראיי אותו .?
בכול אופן לא לדאוג יהיה טוב,
הכול לטובה עם זה ככהה 😉
אוהבת אותך מאוד מאוד.
ליפזי
אני לא הכי במצב של להסביר
כשאני ארגע אני אסביר לך!
אוהבת אותך
ותודה על הדאגה!
QUOTE (רגייי @ 01/07/2007) ליפזי
אני לא הכי במצב של להסביר
כשאני ארגע אני אסביר לך!
אוהבת אותך
ותודה על הדאגה!
אוקיי מאמי שלי זה בסדר. 😉
ואין על מה..באמת. 😊
אוהבת אותךךךך 😁
מאמי שלי, אני למשל שונאת שמתחילים לנחם וזבכלל לא יודעים על מה .
אני יודעת שבאת לפרוק,
והלוואי והייתי יכולה לעזור לך בובי שלי.
אם את צכיה מש'ו, אני תמיד נימצאת כאן.
תדברי איתי בפרטי אם בא לך, לא תפסידי.
אוהבת אותך מאמי.
ותמיד תזכרי,
ש ה כ ל לטובה !
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 01/07/2007) מאמי שלי, אני למשל שונאת שמתחילים לנחם וזבכלל לא יודעים על מה .
אני יודעת שבאת לפרוק,
והלוואי והייתי יכולה לעזור לך בובי שלי.
אם את צכיה מש'ו, אני תמיד נימצאת כאן.
תדברי איתי בפרטי אם בא לך, לא תפסידי.
אוהבת אותך מאמי.
ותמיד תזכרי,
ש ה כ ל לטובה !
מאמי,
שלחתי לך הודעה בפרטי
ואת עוזרת לי בכך שאת מגיבה לי
זה כל-כך חשוב לי..
אוהבת מלא 3>
מאמי אני מקווה שעכשיו ייהיה לך לפחות יותר טוב ממה שהיה
אהבה לפעמים זה דבר מאכזב נורא
אבל אולי זה רק לטובה שזה נגמר.?
ועכשיו תמצאי אהבה יותר טובה
מאחלת לך באמת מכל הלב שזה מה שיקרה!!
חיימשליייי?
אנייייי אוהבתתתת אותךךךךךךךךךך!!!
את תראי שזה יסתדר נסיכה שלי
דברי איתי במסן אהובתי
אולי יותר טוב שזה נגמר ולא תראי אותו?
כי גם שראית אותו התאכזבת
איך שלא יהיה יהיה בסדר יפה שלי
מבטיחחה לך
אוהבת אותך המונים
וושולחת לך חיבוקים ונשיקות 😊
רגינו'ש מהההמת שלי מז"א נגמר ?
ושלא תראי אותו יותר ?
מה קרה יפה שלי?
רק תדעי שאחרי כל רע בא טוב
כמו שאחרי כל ירידה יש גם עליה!!
הכל נעשה לטובה!!
תאמיני לי מה שצריך לקרות פשוט קורה
הגורל שלנו כבר רשום!!
תהיי חזקה אוווהבת אותך הכי הכי הכי
שיש בעוווולם!!!
מואהההההההההההה
3>
נשמה שלי ...
הכול גורל
רק תהיי חזקה
ואת חזקה
את תשרדי הכול!!!
אוהבת אותך כל כך גיבורה שלייי
מלכה שליייייייייי 😂