המשפחה.
האחים.
החברות.
הידידים..
כולם.
אני באמת כבר לא עומדת בזה.
והכי נוראה מכולם זו אני.
המשפחה- בדרך להתפרק.
האחים- כולם מסתכלים עלי כדוגמא ושואלים אותי מה יהיה, ואין לי מה לומר.. כי אני בעצמי מפחדת ממה שיהיה..
החברות והידידים- אין כזה דבר.
ואני- מתפרקת מהכל. לא מחזיקה מעמד. מאכזבת את אחים שלי. לא מצליחה לשנות את המצב. הכל עלי. אני לא יכולה יותר. האחריות הבלתי רישמית הזו הורגת אותי.
אולי תנסי לדבר עם ההורים לראות מה קורה
המשפחה תהיה חזקה ותעבור את זה
הכל יהיה בסדר תהיי חזקה בכל משפחה
יש משברים ונפילות אבל קמים מהכל
האחים אם את האחות הגדולה אין מה לעשות
אבל את תעברי את התקופה הזאת ויהיה טוב תהיי חזקה ברי
את לא אחראית לכלום ואת לא אשמה בשום דבר
זה שאולי את האחות הגדולה לא אומר שום דבר
את לא יכולה לשנות דברים ברגע
הכל מלמעלה ובסופו של דבר הכל לטובה
תהיי חזקה בר את תעברי את התקופה הזו מאמי
תמיד פה בשבילך ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברושית!?
תנקי ת' מחשבות שלך
תנסי לחשוב בחיובי
ואל תתני לדברים להירס..!..
יהיה מצוין מאמי
תביאי חיוך
אוהבת אותך
QUOTE (נאפי @ 30/06/2007) המשפחה תהיה חזקה ותעבור את זה
הכל יהיה בסדר תהיי חזקה בכל משפחה
יש משברים ונפילות אבל קמים מהכל
האחים אם את האחות הגדולה אין מה לעשות
אבל את תעברי את התקופה הזאת ויהיה טוב תהיי חזקה ברי
את לא אחראית לכלום ואת לא אשמה בשום דבר
זה שאולי את האחות הגדולה לא אומר שום דבר
את לא יכולה לשנות דברים ברגע
הכל מלמעלה ובסופו של דבר הכל לטובה
תהיי חזקה בר את תעברי את התקופה הזו מאמי
תמיד פה בשבילך ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הכל יהיה סבבה בסווף (: * חיבווקדוב* 😊
תודה כולם.. אני ממש מקווה שיהיה טוב.
מאמי את לא חייבת שהכל תמיד יהיה עליך.. תנסי לראות מה קורה ואני מאמינה בך ואני אומרת לך שיהיה טוב 3>
אל תדאגי כ"כ !
מואהההההההה
QUOTE (נאפי @ 30/06/2007) המשפחה תהיה חזקה ותעבור את זה
הכל יהיה בסדר תהיי חזקה בכל משפחה
יש משברים ונפילות אבל קמים מהכל
האחים אם את האחות הגדולה אין מה לעשות
אבל את תעברי את התקופה הזאת ויהיה טוב תהיי חזקה ברי
את לא אחראית לכלום ואת לא אשמה בשום דבר
זה שאולי את האחות הגדולה לא אומר שום דבר
את לא יכולה לשנות דברים ברגע
הכל מלמעלה ובסופו של דבר הכל לטובה
תהיי חזקה בר את תעברי את התקופה הזו מאמי
תמיד פה בשבילך ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
chill out... 😊
הכל הכל יהיה טוב מבטיחהה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי..תקחי לך קצת זמן..להיות לבד לחשוב-לנקות ולהבהיר את המחשבות!
ואח"כ את תוכלי לענות לכולם מה יהיה..קודם תדאגי לזה שהתמונה תהיה ברורה לך..
ולא שתוכלי להבהיר אותה לאחרים..
פירוק משפחה זה דבר קשה.במיוחד לאחות הבכורה..אבל כמו שאני תמיד אומרת- מה שלא הורג
ר=ק מחשל!!למרות שזה נראה בללתי אפשרי,התקופה הזאת תעבור ואני בטוחה שתהיי חזזקה מספיק לעבור אותה..תתמכי באחיים שלך אבל בעיקר בעצמך..
הרבה פעמים כשקשה מגלים מי החברים האמיתיים..בדרך כלל זה אחד או שניים אבל הם קיימים צריך פשוט לדעת לזהות אותם מאמי..
תהיי חזקה בובה..
אם את צריכה משו אני פה!!!בכל מצב,שעה או יום
אם את רוצה כנסי אלי לאיסיי..
אווווווווווווווהבת
-רעות-
אל תחשבי שהכל צריך להיות עליך ואת צריכה להראות לאחים שלך שאת לא נשברת גם את בן אדם ואת יכולה להישבר...
ואני מקווה שהכל יסתדר בסוףףףףףף בעזרת ה' קבלי חיבווקקק ענקיי 😘