QUOTE (רעות233 @ 01/07/2007) מאמי..תקחי לך קצת זמן..להיות לבד לחשוב-לנקות ולהבהיר את המחשבות!
ואח"כ את תוכלי לענות לכולם מה יהיה..קודם תדאגי לזה שהתמונה תהיה ברורה לך..
ולא שתוכלי להבהיר אותה לאחרים..
פירוק משפחה זה דבר קשה.במיוחד לאחות הבכורה..אבל כמו שאני תמיד אומרת- מה שלא הורג
ר=ק מחשל!!למרות שזה נראה בללתי אפשרי,התקופה הזאת תעבור ואני בטוחה שתהיי חזזקה מספיק לעבור אותה..תתמכי באחיים שלך אבל בעיקר בעצמך..
הרבה פעמים כשקשה מגלים מי החברים האמיתיים..בדרך כלל זה אחד או שניים אבל הם קיימים צריך פשוט לדעת לזהות אותם מאמי..
תהיי חזקה בובה..
אם את צריכה משו אני פה!!!בכל מצב,שעה או יום
אם את רוצה כנסי אלי לאיסיי..
כנסי אליי אם בא לך בר ...
274554643





