יופיייידו
מחר אני מתחילה לעבוד מין מזכירה כזאתי ל-8 יום בחברת מקורות
השעה עכשיו 01:00 ויש לי לקום ב-4:40
באים להסוף אותי מהבית ב-5:40
נקווה שילך בסדר!!
הלוואי
שבוע מעולה מאמי ((:
בהצלחה בעבודה
3>
Nיכלייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!
נסיכה יפה שליי!
שיהיה לך המון בהצלחה!!!
איזהה כייף זה לעבוד 😊
תהניי המוןןן..😊
ודבריתיי במסןןןן
לכי לישוני, לפחות תנוחי קצת ותאגרי כוחות...חח
אוהבת הכי בעולם!!
מואה!
תודה תודה תודה ((=
קמתי היום ב-17:45
קצת בעיה לי ללכת לישון עכשיו [01:18]
אבל בוחצי אני יעזוב הכל וינסה לישון
אווווההההבבבת!
אההה כל כך מוקדם? 😮
לכי מיד לישון
שלא תרדמי להם בעבודה חח 😂 סתם
בהצלחה מיכלו'ש תהני
וכיף לך את עובדת
בהצלחה מאמי.
שבוע מצוין שיהיה לך 😊
תודה מהממים שלי
חולה עליכם!!!
הצלחתי לישון הרגשתי שאני ישנה מליון שנה
קמתי כל שניה לבדוק מה השעה והזמן ממש לא זז
זה ממש הייתה שנה מוזרה חח \\=
הצלחתי לקום [04:33]
😁
עכשיו נלך לי להתארגן!
יום טוב יפיים שלי!! ((=
ושהיה לך את ה-שבוע הכי הכי הכי שיש
3>
😁
שיהיה לך שבוע טוב ומבורך מאמי
אוהבת אותך מאוד ושמחה בשבילך
שיהיה לך המון בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאה..מיכלי?
בהצלחה!!
אבל איזה מוקדם..:\
יאלה תביאי לנו מים => מקורות 😛 😛
אוהבת אותך
תוודה בנווות שלי
אוווהבת
ורגינה חחח כן יש שמה המון המון מייים!!
כל רגע הלכתי לשתות ולמכונה שמייצרת קרח 😁
אני אוהבת לאכול קרח 😁