חחחח..
ואי כמה אנחנו דומות!
גמני אוהבת לאכול קרח!
נו..איך היה!?!?
פגשת חתיכים!? 😛
סתם סתם
מקווה שהכול היה מעולה
חחחחח
חתיכים כן בטייח מקופות באנשים +30 חיחיחיח 😁
והלב שלי שמור לאהובי , רק שהוא לא כ"כ אוהב אותי \\=
וקרח זה הכיי הכיי כייייייייייף
גם אנשים 30+ לפעמיים נחמדים!..=]
אוהבת אותך מאמי מואה3>
היי בווקר ((=
אפשר לעדן או סתם לפסר על כל יום עבודה ?
אם כן חח אני מספרת
ואם לא תגידו לי ואני יפסיק!
אתמול היה 1.7 היום הראשון לעבודה חח
היה סבבי לגמרי חוץ מזה שלפעמיים ראיתי את עצמי מסתכלת
על המסך של המחשב ולא עושה כללום
חוץ מלצאת למכונה של ה-קרח חעחעחע
כמה קרח אכלתי 😛
תנסו זה טעים ?????
נכון רגינה שלי ? 😁
חיחיחיחי
אז סתם היום זה היום ה-שני 2.7
ויש קצת יותר עבודה מאתמול חח
נקווה לא להרגיש מובטלת כמו אתמול 😁
אז שהיה לך יום מהנה למה אני עפתי לעבודה!! 😛
05:38 יאללה ביו'ש
אווווהבת
המווון
3>
😁
חח מוקדם יותר ממני😊
שיהיה לך בהצלחהההההההההההההההה
ותרווחי מלא חעחעח
קלולוללוולולול
אני בבית 14:49 חחחח 😁
ואוא זה היה יום מטורף לא הפסקתי לעבוד לרגע
כל היום כתבתי במחשב דברים ואווא
משהו/ שהיה אמור להיות מוכן לעוד שבוע
ובע"ה כבר מחר אני מסיימת ח"ח חחחחחח 😁
ורגינו'ש חחחחחח אני לא מפסיקה לאכול קרח
אווויש זה כ"כ טעים זה גם קרח שיש לו חור טיפה באמצע
מתלבש יופי על אצבע 😛
היום אבא שלי אמר שהמנהל קורא לי
אז הלכתי והוא התחיל להגיד לי כללים זל זהירות וכאלה
ווווומה אני מגלה ש אני בכל צריכה לעבוד עד 15.7 אבל בטלתי
אני עובדת רק עד 8.7 כי אני לא מכונה לוותר על המפגש פורום
בחייים לא!!!!
קיצקצ היה יום מעיייף חחחחחחחחחחחח
חפרתי
😁