ההורים שלי נסעו עם אחיות שלי ואחי שישי שבת לצפת
הם צריכים להיות בדרך עוד מעט
אני מפחדתתת
אני מתקשרת להורים שלי כבר שעה הם לא עונים
וזה מוזרר
אבא שלי תמיד שם עליו תפלאאא זה לא הגיוני :'(
כבר מליון פעםםם אני מצלצלת ולא עוניםםםםםםםםםם😢
מאמי אל תדאגי
יהי טוב!!
לא 'קרה להם כלום!!
בטח נגמרה להםפ הסוללה
או שהוא על שקט
אוהבתת המון
אל תלחצי
מאמי אל תחשבי ישר מחשבות רעות
גם לי זה קורה לפעמים
יכול להיות נגמרה הסוללה או שהפעם במקרה הפלאפון לא לידם
אל תדאגי
בטח כשהם יראו שהתקשרת יתקשרו אלייך חזרה
בע"ה הם עוד מעט יחזרו
3>
ברייי אל תדאגייי מאמייייייי
הכל יהיה בסדרר יפהה שליי..
בטח הוא לא שומע את הטלפון או משהו..
תנסי יותר מאוחר..
אוהבת אותךךך
זה לא קשור זה לא הגגיונייי
בחיים הוא לא שם תפלא על שקט ולא ניגמרה הסוללה כי זה מצלצל רגיל
אוףףףףףףףףףףףףףףףף:'(
אל תדאגי יפה שליי
עוד מעט הם יתקשרו אלייך
תברי איתי אם את צריכה משהו
בר? מאמי?
בלי מחשבות שליליות
הכול בסדר אני בטוחה
כנראה שכחו אולי ת'פלאפון,שמו ברטט וזה בתיק
בלי לחץ מתוקה!!
תתקשרי עוד כמה פעמים
אל תדאגי רק
בלי לחץ
אוהבת אותך
זה לא עונההההההההההה 😢 :'(
אני בחיים לא הרגשתי ככה
אני מרגישה פחדת עצוםם
אני מפחדת
מפחדתתת כלכך
בר? קודם תרגעי!!..
הם היו אצל דודים? קרובים בצפת?
אם כן תתקשרי לשם!
מאמי דיי
תרגעי
לכי תשתי מים
שטפי פנים
והכל יהיה טוב!!
יפה שלי אל תפחדי לא קרה כלום !!
הכל בסדר את תראי ..
ובקשר ל..
תגידי לי באיסי מה קורה שם !
אוהבת אותך
מאמי שלי תרגיעי תנשמי... 😊
בטוח שהפלאפון לא היהי טוב.
הכול יהיה בסדר.
הם בטוח בדרךך חזרה.
אל תהיי לחוצה.
אוהבת אותך מאוד והכול יהיה בסדר. 😊
הם לא עונים לי דיי
אני לא מסוגלת להירגע😢
אני מפחדתתתתת
מאמי אולי נגמרה הבטרייה
או שאין קליטה אין לך מה לדאוג
אם היה קורה משהו חס וחלילה
היו מתקשרים תנשמי עמוק
עוד מעט בעזרת השם הם יתקשרו
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי אל תפחדיייי תשתי מיםם.
בטוח היה משהו לא בסדר עם הפלאפון רק תירגעי!!!!
אוהבת אותךךךךךךךךךךך 😊