אין לי דרך להשיג תדודים האלה כי אין לי פלא שלהם
וב144 לא מוצאים
והם עדיין לא עונים לי 😢
ברי?!
נשימה עמוקה ואפילו כמה נשיממות
תנסי להשיג ת'טלפון של הדודים מקרובים אחרים אולי!?
תרגעי מאמי
לחץ לא יעזור לך
וכנראה אין קליטה מתוקה
הרבה פעמים זה קורה
תרגעי
מקווה שהכל בסדר...
תודיעי מה נסגר...
אין לי טלפונים של דודים אחרים
יש רק בפלא של אבא :[
אוףף .. לחשוב טוב !
תודה מתוקים אני אוהבת אתכם תודה על הכל
QUOTE (koka15 @ 30/06/2007) אין לי טלפונים של דודים אחרים
יש רק בפלא של אבא :[
אוףף .. לחשוב טוב !
תודה מתוקים אני אוהבת אתכם תודה על הכל
רק טוב לחשוב לא רע.
תהייי רגועה.
ואין על מה אוהבת אותך מאמי 😊
יפה שלי תנסי להירגע ולא לחשוב על דברים לא טובים
אל תדאגי מאמי תירגעי
תחשבי טוב
גם לי יש תפרניות הלה לפעמים
תנשמי לאט תשתי מים
ותנסי לא לחשוב על זה
אני בטוחה שלא קרה כלום
אל תדאגי מאמי
ותעדכני אותנו!!!
אני אומרת לכן
אני בריב עם אבא שלי כבר בערך שלושה שבועות ולא דיברנו שלושה שבועות
ואחרי הכל כואב ליייייייי שהם לא עונים לפלאאאא
זה מפפחיד אותי רצח ישלי דקירות בחזה
מאמי תרגעי תנשמי עמוקק
אם את רוצה את יודעת איפה אני גרה ואני בפון או במסן יש לך את כל האפשרויות חחח
יש עכשיו בעיות בפלאפונים
אוהב אושי
ברור הוא אבא שלך
אז ברור שיכאב לך
שהוא לא עונה לך לטלפון
אבל מאמי
לחץ לא יעזור לך
תרגעיי!
אני לא מאמינה יש לי דעמות בעיניים
הם באו עכשיו כולי בלחץ עם דמעות
נתתי כזה חיבוק לאמא שלייייי
ברגשתי שאני עומדת ליפול עוד שניה
הייתה תאונה בדיוק באותו רגע שהם עברו
איזה מזל מאלוהיםם
אני כלכך שמחה שלא קרה שום דבר
כואב לי החזה כלכך
מזל שהכל בסדר מאמי זה הכי חשוב
אבל למה הם לא ענו?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני כל כך שמחה שהם בסדר
חח נרגעתי יחד איתך.
אמרתי לך לחשוב חיובי והנה הכל טוב 😁
שמחחה שהכל בסדר והם חזרו 😊
אוהבת אותך
יאוו
רואה?
הכול בסדר!!!!
תרגעי!
ותביאי חיבוק לאבא!
זמן טוב להשלים איתו!!!
אוהבת אותך הכי הכי שיש