היום!!
למה?!
א. התהפכתי היום על הבוקר מהמיטה =/
ב. בצהריים אני והחבר שהיה לי עד היום, נפרדנו ועדיין לא הבנתי למה =/
חוץ מהקטע הזה שאצלו?
הקשר הכי ארוך לא החזיק מעמד אפילו פחות מחודש!
ג. רציתי לרדת היום בלילה לאילת עד יום שלישי הזה עם חברה מאוד טובה שלי, אחת מהן
וגם זה התבטל
למה? בגלל שהאידיוט
האקס הכי טרי שלי שמע על זה ממני והחליט שמתאים לו לדבר עם אותה אחת שאיתה אני רוצה לרדת לאילת היום בלילה
שתשאר בעיר והוא ירד איתי, במקומה..!
איתו? אני לא רוצה לנסוע לשום מקוםםםם!
ד. בת דודה שלי, שאני הכי שונאת החליטה שמתאים לה לבוא היום עלינו..!
היא עכשיו אצלי, לא יוצאת עליה ובכלל נעלתי ת'דלת בחדר שלי!
לא רוצה שהיא תכנס
ה. הבנתי כמה טיפשים היו סביבי בזמן האחרון!
היית שמחה מקודם עם אילת מאמי
מה קרה פתאום?!
לגבי הפרידה אם האהבה אמיתית
אתם תחזרו
לגבי אילת כל עקבה לטובה אין מה לעשות
אל תתייחסי לבת דודה תקחי את זה בפרופורציה מאמי
אוהבת ויהיה טוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ת' מדהימים שלי
נ.ב.
אלעד מאמי שלי לא הבנתי ת'תגובה שלך..
QUOTE (ילדונות_17 @ 30/06/2007) ת' מדהימים שלי
נ.ב.
אלעד מאמי שלי לא הבנתי ת'תגובה שלך..
אין לי כל כך מה להגיב (הייתי רוצה לדבר איתך ב20 אצבעות אבל זה בלתי אפשרי...אני חייב ללכת ללמוד)
QUOTE (pelad1 @ 30/06/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 30/06/2007) ת' מדהימים שלי
נ.ב.
אלעד מאמי שלי לא הבנתי ת'תגובה שלך..
אין לי כל כך מה להגיב (הייתי רוצה לדבר איתך ב20 אצבעות אבל זה בלתי אפשרי...אני חייב ללכת ללמוד)
אוקי בייבי
בהצלחה
אוחח בוביי
יהיה טוב מאמי
אוהבת אותך
אויי איזה פאקקקקקקקקק
אוהבת אותך יהיה טוב תיהיי רגועה!
עם מורן
יהי טוב מאמי אל תדאגיי
אוהבתת
הודיה שלי???
תיהי חזקה
קחי ת'זמן שלך
תיהי לבד
תחשבי מה טוב לך
מה רע לך
ובכל מקרה
תמשיכי הלאה
אל תחזרי לאחור
(תבואי אליי 😛 )
ומאמי,כל דבר שקורה הכול לטובה
יש כל-כך הרבה דברים שאנחנו לא מבינים למה
אבל רק הוא למעלה יודע מה באמת טוב בשבילך
הכול יהיה מצוין!
אוהבת אותךךךך הכי הכי הכיי
מהההה?
למה נפרדתם שוב?~
ולמה הוא רוצה לבוא איתך לאילת?
מה זה השטויות האלה = \ \
אמממ הודיה מאמי למה נפרדתם ???
מה יש כ"כ הרבה אהבה ככה לזרוק אותהה
ככה לוותר???
למהההה?
תדברו תבינו שקשה לא צריך לוותר צריך להלחם!!
ובקשר לאילת זה ניראה לי הזוי כזה כאילו זה היה מתוכנן כזה עם החברה שלך ואיתו
ואיי תהיי חזקה יפה שלי!
שולחת לך חיבוקי גדול גדוול!!!
אווווהבת המון!
3>