גמלי היה אחד הימים הכי מגעילים היום /:
יעבור . .
QUOTE (רגייי @ 30/06/2007) הודיה שלי???
תיהי חזקה
קחי ת'זמן שלך
תיהי לבד
תחשבי מה טוב לך
מה רע לך
ובכל מקרה
תמשיכי הלאה
אל תחזרי לאחור
(תבואי אליי 😛 )
ומאמי,כל דבר שקורה הכול לטובה
יש כל-כך הרבה דברים שאנחנו לא מבינים למה
אבל רק הוא למעלה יודע מה באמת טוב בשבילך
הכול יהיה מצוין!
אוהבת אותךךךך הכי הכי הכיי
עם רגינוש שלי...
היא יודעת על מה היא מדברת!!
הכל יהיה מצויין מאמי את בדר"כ תמיד שמחה כזאת
תישמרי על החיוך שלך זה הכי חשוב!!
ת' מושלמות שלי
אוהבת'כןןןןן!!!
QUOTE (NoFOosH @ 01/07/2007) QUOTE (רגייי @ 30/06/2007) הודיה שלי???
תיהי חזקה
קחי ת'זמן שלך
תיהי לבד
תחשבי מה טוב לך
מה רע לך
ובכל מקרה
תמשיכי הלאה
אל תחזרי לאחור
(תבואי אליי 😛 )
ומאמי,כל דבר שקורה הכול לטובה
יש כל-כך הרבה דברים שאנחנו לא מבינים למה
אבל רק הוא למעלה יודע מה באמת טוב בשבילך
הכול יהיה מצוין!
אוהבת אותךךךך הכי הכי הכיי
עם רגינוש שלי...
היא יודעת על מה היא מדברת!!
הכל יהיה מצויין מאמי את בדר"כ תמיד שמחה כזאת
תישמרי על החיוך שלך זה הכי חשוב!!
איתן!!!
מקווה שהיום יעבור לך יותר טוב!!!
הודיה!?
אוהבת אותך
תיהי חזקה!
אין מצב שבגללו
תיהי ככה!
מואהההההה3>
ליאור:
ת' בובי
גמני אוהבת'ך
----
רגינה:
הוא לא יוצא לי מהראש =/
נמאס לי!
תמיד חושבת עליו ובוכה כמו מפגרת
החברים שלו נועצים בי מבטים ברחוב, בלעג
זורקים לי מילים שוואלה? בטוחה שהגיעו ממנו!
כואב לי
נמאס ליייי!
גמני אוהבת'ך
מווווווווווואהההה
ת' חיימשלי
מאמי!?
אל תשימי לב אליהם!!!
ואל תבכיייייי
אוי לך שאת בוכה ככה בשביל איזה אחד שככה זרק מדהימה כמוך!!!!
למה את בוכה בגללו?!
זה עושה לך טוב?! לא!
זה מחזיר אותו אליך ? לא!
אז תפסיקי לבכות
הוא הכי הכי
אבל הכי לא שווה את זה
תמשיכי הלאה כמה שזה קשה!!
ותזכרי שאני
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מואה3>
ת' אהובתיייי
גמניייי אוהבת'ךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מוווואה