QUOTE (G-A-L @ 30/06/2007) פאק הייתי בהלם כשראיתי את הכותרת של האשכול !
מה? למה נפרדתם ?!
מה נסגר?
תלחמי עליו ! אסור לאבד כזה קשר!
יא אמלה גם אני מאמי אם את צריכה משהו פה תמיד בשבילך!
אני עוד בשוק אוףף 😢😢😢
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 30/06/2007) יא יעלי .. אין לי כ"כ מה להגיד ,
אני זוכרת איזה זוג היתם . . לפי הסיפורים שלך והכל ,
אבל מה שצריך לקרות יקרה
ואם אתם צריכים לחזור אתם תחזרו.
ואם לא,אז לא,ותמשיכי הלאה
והוא יהיה עוד זיכרון לתקופה מדהימה שהיתה לך.
ואל תהיי עצובה,הכל יבוא על פתרונו בסוף.
אוהבת.
עם חן .
ממש הייתי בהלם שראיתי את הכותרת .
אני מבינה אותך..
קחי אבל את עצמך בידיים , אל תיכנסי לדיכאון ..
אני לא יודעת בדיוק מה קרה ..
אבל אם את צריכה משו , או רוצה לדבר את יכולה להיכנס :
346461197...
3>