_____________________________ 😢
יעל אם אתם אוהבים אתם תחזרו
אני מבינה שקשה לך וכואב לך
אבל את חייבת להרים את הראש
ולהלחם לא יודעת למה נפרדתם
אבל אני בטוחה שהאהבה שלכם חזקה יותר מהכל
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יעלוש מה קרה יפה שלי?
זה פרידה יזומה או פרידה מתוך ריב?
נשיקות וחיבוקים!
אני פה ת מ י ד בשבילך!!!
😘
יא יעלי .. אין לי כ"כ מה להגיד ,
אני זוכרת איזה זוג היתם . . לפי הסיפורים שלך והכל ,
אבל מה שצריך לקרות יקרה
ואם אתם צריכים לחזור אתם תחזרו.
ואם לא,אז לא,ותמשיכי הלאה
והוא יהיה עוד זיכרון לתקופה מדהימה שהיתה לך.
ואל תהיי עצובה,הכל יבוא על פתרונו בסוף.
אוהבת.
אנלא ממש יודעת מה הולך בינככם,
רק יודעת שאתם חברים הרבה זמן ושאאת אוהבת אוותו ..
אני בטוחה שמה שצריך לקרות יקרה,
והכל בסוף יהיה בסדר.
אני פה עם את צריככה.
(:
אני מאמין שהכל לטובה...הלך אחד יבוא אחר...
את צריכה כקגע לקחת את הזמן שלך להרגע ממנו ואולי גם לשכוח ממנו ואז תתחילי דף חדש...
אני מקווה שתרגישי טוב עם זה בקרוב..
QUOTE (נאפי @ 30/06/2007) יעל אם אתם אוהבים אתם תחזרו
אני מבינה שקשה לך וכואב לך
אבל את חייבת להרים את הראש
ולהלחם לא יודעת למה נפרדתם
אבל אני בטוחה שהאהבה שלכם חזקה יותר מהכל
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבתת
QUOTE (טוניטה @ 30/06/2007) QUOTE (נאפי @ 30/06/2007) יעל אם אתם אוהבים אתם תחזרו
אני מבינה שקשה לך וכואב לך
אבל את חייבת להרים את הראש
ולהלחם לא יודעת למה נפרדתם
אבל אני בטוחה שהאהבה שלכם חזקה יותר מהכל
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבתת
**חיבוקי דובי ענקי!!!**
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 30/06/2007) אנלא ממש יודעת מה הולך בינככם,
רק יודעת שאתם חברים הרבה זמן ושאאת אוהבת אוותו ..
אני בטוחה שמה שצריך לקרות יקרה,
והכל בסוף יהיה בסדר.
אני פה עם את צריככה.
(:
😉
מצטרף, בכל רמ"ח איברי.
באמת, אם את צריכה משהו- אני פה.
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 30/06/2007) יא יעלי .. אין לי כ"כ מה להגיד ,
אני זוכרת איזה זוג היתם . . לפי הסיפורים שלך והכל ,
אבל מה שצריך לקרות יקרה
ואם אתם צריכים לחזור אתם תחזרו.
ואם לא,אז לא,ותמשיכי הלאה
והוא יהיה עוד זיכרון לתקופה מדהימה שהיתה לך.
ואל תהיי עצובה,הכל יבוא על פתרונו בסוף.
אוהבת.
יפה שלי, אני תמיד פה בשבילך..
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 30/06/2007) יא יעלי .. אין לי כ"כ מה להגיד ,
אני זוכרת איזה זוג היתם . . לפי הסיפורים שלך והכל ,
אבל מה שצריך לקרות יקרה
ואם אתם צריכים לחזור אתם תחזרו.
ואם לא,אז לא,ותמשיכי הלאה
והוא יהיה עוד זיכרון לתקופה מדהימה שהיתה לך.
ואל תהיי עצובה,הכל יבוא על פתרונו בסוף.
אוהבת.
אוהבים אותך ופה אם את צריכה :]
חיבווווווווווווווווווווק!#$
שבוע טוב שיהיה 😊😊
למה זה קרה רוצה לשתף?
מצטערת בשבילך אם את צריכה משהו אני פה..
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 30/06/2007) יא יעלי .. אין לי כ"כ מה להגיד ,
אני זוכרת איזה זוג היתם . . לפי הסיפורים שלך והכל ,
אבל מה שצריך לקרות יקרה
ואם אתם צריכים לחזור אתם תחזרו.
ואם לא,אז לא,ותמשיכי הלאה
והוא יהיה עוד זיכרון לתקופה מדהימה שהיתה לך.
ואל תהיי עצובה,הכל יבוא על פתרונו בסוף.
אוהבת.
איתה
יעלי?!
מאמי,דווקא עכשיו את חייבת להיות הכי חזקה.!
תקחי את עצמך בייידיים
אל תפילי!
אתם הייתם שנתיים+
אני בטוחה שזה עוד ריב אבל ריב מתמשך
שבסופו של דבר תחזרו
ומאמי,אל תתני לך להיות עצובה
פרידה ,
זה אחד הדברים הכואבים ביותר
אבל עוברים הכול בחיים ממאמי
יש דברים יותר גרועים בחיים
אז אל תתני לעצמך
ליפול עכשיו,
הכול לטובה מאמי,
את תראי שבסוף!?
הכול הסתדר על הצד הטוב ביותר..
אוהבת אותך
פאק הייתי בהלם כשראיתי את הכותרת של האשכול !
מה? למה נפרדתם ?!
מה נסגר?
תלחמי עליו ! אסור לאבד כזה קשר!