היום אני בבית
לבדדד
לא יוצאת
אף אחד לא בא עלייי!
החבר?
אצל דודים שלו בטבריה, נסע היום בצהריים
החברות והידידים?
אין לי כוח לברר וגם אלה שהתקשרו לבדוק מה אני עושה היום..
אמרתי שהולכת לישון מוקדם, כי עייפה
אני לא עייפה
הקיצררר
אחרי החפירה הזאת
מה אתם עושים היום?
נשארת בבית ודופקת את הראש בקיר
אין הרבה מה לעשות ממשעמם לי ואני לא יכולה לצאת
כי כולם נסעו לי היום
בקיצר כלום 😊
חחחחח משתעממת לי ומכינה את עצמי נפשית לקראת מחר לעבודה
שבת שלום
תהני מאמי גם לבד טוב להיות לפעמים
ואני יוצאת עם חברות וידידים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוקי 😊
"להיותתתתתת איתךךךךךךךךךך זאתתתת הרגשההההההה שללללללל ניצחוןןןןןןןןןן"
אמרתי לך שאת צריכה לבוא לת"א: )
שיהיה לך ערב ניפלא נשמה: )
כפרה נאמנה אני =)
לא בוגדת
מאמי שלי
לא נורא
פעם אחת תיהי בבית
תנוחי,תפנקי את עצמך
ואני!? גמני בבית
תבואי אלייי =]
נעשה מסיבת רגינה והודיה..😛
אוהבת אותך ממאמי שלי
תהני אפילו שאת בבית =] =]
QUOTE (ילדונות_17 @ 29/06/2007) כפרה נאמנה אני =)
לא בוגדת
חחחחח כפרעליך😊
רגינה:
כפרההה עללל רגינההה שליייי 😊
גמני אוהבת'ך
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 29/06/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 29/06/2007) כפרה נאמנה אני =)
לא בוגדת
חחחחח כפרעליך😊
חחחח 😊
QUOTE (ילדונות_17 @ 29/06/2007) רגינה:
כפרההה עללל רגינההה שליייי 😊
גמני אוהבת'ך
חבל,חבל שאת רחוקה.. 😕
אוהבת אותך נשמתיייייי 😊
אונסססססססססס מה שהיה הולך שם 😛
גמני אוהבת'ך אהובתייייי!!!
אני יוצאת לת"א
אחרי שיכונעים רבים חיחחח
גם אני בהתחלה חשבתי שאני אשאר בבית וזה ..
אבבבל שיכנעו אותי לבוא חיחח
קיצצצצצר מאמי גם להיות בבית זה טוב לפעמים ;P
זה קורה לי הרבה .. לפעמים כי אין מה לעשות ולפעמים סתם כי לא בא לי על העולם חיחח
קיצור הצעה שלי; תראי סרט או משו (: זה כיפיי
זמן איכות עם עצמך חח =]]
נשיקקקקקקקקקקקה 😘
ושבת שלווום =]