אונס?
אוי ואבוי..😛
חח יש לך את הקיפוד שלך לא? 😛
סתם סתם מאמי שלי
אוהבת אותך הכי בעולם
QUOTE (רגייי @ 29/06/2007) אונס?
אוי ואבוי..😛
חח יש לך את הקיפוד שלך לא? 😛
סתם סתם מאמי שלי
אוהבת אותך הכי בעולם
חחח הקיפוד שלי צריך גם לנשום לא? 😉
ומשעמם לי כבר איתו 😂
כפרההה עללל הקיפודדד הזהה 😛
גמני אוהבת'ך הכי בעולם
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
אני בביית בע משעמם ליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי 😁
חח תעסיקי את עצמךךךךךךךךך 😛
חזרתי ועכשיו אני באמת יכולה להגיד לך -
הכי טוב להשאר בבית !! (:
והייתי שמחה להתחלף איתך ;\
QUOTE (lipaz-sol @ 29/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
אני בביית בע משעמם ליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי 😁
חח תעסיקי את עצמךךךךךךךךך 😛
😊
ילדונת! שלי!?!?.
אוהבת אותך!!!! =] =]
ת' חיימשלי
גמני אוהבת'ךךךך!
מקווה שהלך טוב אתמול ולא היה משעמם אוהבת אותך