קיצור בבוקר..
הלכתי לעבודה של אימא,לעזור לה,כי זה סוף חודש יש לחץ מטורף
עבדו איתה עוד 2 בחורות כמו תמיד
חחבאתי לאחת מהן : התחילה לחפור לי : "איכס שונאת לעבוד איום שישי,למה עובדים בימי שישי? כל-כך בא לי הביתה,הייתי קמה עכשיו והולכת " ובלה בלה בלה ...
באתי לעובדת השנייה התחילה לחפור לי על אותו הדבר פשוט אותו דבר :" יאו איום שישי,איזה באסה לעבוד יום שיישי,הייתי קמה עכשיו והולכת הביתה במקום לשבת פה" ובלה בלה בלה
כאילו אותו מצב,וכבר אצל העובדת השנייה התחלתי לצחוק משו רציני והיא לא הבינה מה קרה לי,אז הסברתי לה בשושו כזה שלא ידעו
ואני הכי לא מבינה,תמיד כשאני באה,אותן הבחורות שעובדות עם אימא שלי,מספרות לי על החיים שלהן,הגירושים,הילדים,כמה קשה וכל הדיכאון
ולמה דווקא לי!?
בסדר כייף לדבר איתי והכול
אבל עד כדי כך!?!?!?..חח הן בנות 30+ ואני 17 וחצי
לדבר השני:אחרי העבודה הלכתי עם חברה לחפש עבודה,קיצור חיפשנו וחיפשנו ,
ישבנו לנוח קצת
ואחד בא מולנו,מסתובב אליי ואומר לי " יאוווווווווווווווו (בצעקה) איזה מדהימה את אלויהים ישמור"
חחח ואי לא הבנתי מה יש לו,חשבתי למישהי מאחורי או משו
והוא ניסה לקבוע איתי דייט מטורף,בן 35 מה הוא רוצה ממני..:\
אמר לי "בחחיים לא ראיתי ילדה מדהימה כמוך,כל -כך מיוחדת"
ואי.זה היה מטורף באמת,
אבל כל הכבוד לו על הזרימה וזה,
אבל לצאת איתו,לא!..
לא מכירה אותו בן 35 מה אני אעשה איתו!?
טוב העיקר נהנה מלדבר איתי,
קיצור יום משוגעעעעע.....
יאלה אנשים
ש-ב-ת
ש-ל-ו-ם





