אאאאוווייי כפרעליך רגינו'ש שלי!!
את רואה מזהה
אנשים אוהבים לדבר איתך , כייף לדבר איתך!!
וזה , זה שאמר לך שאת מדהימה אני מסכימה איתו ב-100000000000%
כי את פשוט יפיופה בטרוף!!
מתה כבר לראות אותך ביום שני [8.7]
אוווהבת המוון!
3>
תיקוןןןן => 9.7 😛 😛 😛
אוהבת אותך הכי הכי שיש..😁
מואה 3>
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה מזכיר לי אישה אחת שראיתי בתחנת אוטובוס והיא התחילה לספר לי על הברית שיש לה והיא מאחרת אליה
ועל המשפחה שלה ועל הילדים שהיא שומרת עליהם
ואני לא יודעת מי היא בכלל 😕
חחחחחחחח.. אין נשים מבוגרות זה עם קורע
חחחחחח...
אבל הבעיה
שאנחנו עוד נגיע לגיל הזה..😛 😛
QUOTE (רגייי @ 30/06/2007) חחחחחח...
אבל הבעיה
שאנחנו עוד נגיע לגיל הזה..😛 😛
חחח תכלס
ואם אנחנו שרוטות עכשיו מה יהיה עוד כמה שנים..
מפחידדד 😯
חחחחחח..יהיה בסדר
הדבר היחיד להישאר חי בעולם הלא שפוי הזה
זה להיות לא שפוי..😁
יהיה בסדר!..
דור אחר אנחנו 😁
נו זה ברור
אנחנו נהייה דור הרבה יותר שולט! חחחח.. 😛