מישו יודע לאן עינב נעלמה?
איזה חודש לא הייתה פה
עינבוששש
השמיעי קול?!
אין לי מושג באמת היא חסרה
עינבו'ששששששששששש? איפהה אתתת?
גלו'שש אוהבת אותך וגם אותך עינבו'שש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן היא באמת חסרה
אולי בגלל סיום הי'ב
עבודה
וכאלה
אוהבתת אותכן חמודות שלי 33>
כן היא באמתתתת נעלמהה כבר הרבה זמןן..=//
כן הרבה זמן לא ניכנסה עכשיו אני ישלח לה הודעה!!
כן באמת היא נעלמה
ולא יוצא לי לדבר איתה באיסיקיו 😢
מי זאת? =\
מה הכינוי שלה ?
חחחחח איזה חמוודווות
-הנה אני- 😊
לא הייתי הרבה זמן בגלל הבגרויות ועבודה..
וכאלה
אבל חזרתייייייי :]]
אוהבת אותכםם!
חחחחחחחחח גמני חשבתי על זה!!!
איזה כייייייייייייייף שחזרת מקווה שזה יהיה להרבה זמן .... [=
חחחח כן עכשיו אני פההה
מחר בגרות אחרווונה וזהו :]!!!!
סוף סוף העונש הזה נגמררררררררררררר
וואוו עינב זה שם כ"ך יפה!
ישישיישישי חזרתתת 😊
התגעגענווו...😛
אוהבת אותךךך יפיופהההההה 3>>
עינבו'שש ברוכה השבה מאמי התגעגעתיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מטונף [איך קוראים לך?]
תודה.. חחח אני לא כל כך אוהבת אותוו..
אפילו פעם אמרתי לאמא שלי שאני רוצה להחליף אותו
אז היא נורא נורא נפגעה..חחח לא דעת למה
ברוש תודה יפתייי
טניה מאמי תודה
אוהבת אותך גגם
מורני גם אני יפתיי.. אוהבת המון!