QUOTE (מטונף @ 01/07/2007) וואוו עינב זה שם כ"ך יפה!
עינב, למטונף קוראים סתיו.
והוא רק אומר את זה כי לחברה שלו קוראים עינב...
חחח אם היו קוראים לה זלדה הוא היה אומר שזלדה זה שם יפה..
אאאההה...
חחחחחחחחחח
אני מרגישה מטומטמת עכשיו!
חחחח
חח למה? היא חמודה החברה שלו..
חח קצת קוטרית, אבל חמודה..
חחחח מצחיקה
ולא אני מרגישה מטומטמת כי כולי מתלהבת שהוא אמר שזה שם יפה
וזה בכלל לא קשור לזה שהוא אוהב את השם
חחח לא נוווווורא
לא לא, אל תרגישי ככה.. חח
אני אוהבת את השם הזה..
זה באמת שם יפה.. חחח
ונראה לי שגם ככה הוא היה אוהב את זה..
אבל בטח הוא אומר שהוא ממש אוהב רק בגלל עינב שלו. חחח
😁 סורי אם ביאסתי. לא הייתה כוונה בכלל.
חחח לא ביאסת אותי מאמי
לא נורא בקטננהה
אני יודע שחברה שלי בשם הזה...
אבל אכן זה עדיין שם יפה!
טוב נו אולי אני כתבתי את זה רק בגלל שחברה שלי קוראים לה עינב...
(אבל זה עדיין נותן לך פור בזה אני אזכור אותך)
באמת היית חסרה..העיקר חזרת 😊
חח עינב באמת נעלמת😊
דברי איתי😊