הוא רק התחיל ואני כבר יודעת שהולך להיות מדהייייייייייייייייםםםםםםםםםם
אני נוסעת ל5 ימים אילת עם אהובי, איזה כייף😊
ועוד חופשה עם ההורים בקטנה..
אני עובדת= כסף= שופינג!!! (המווווווווווווון)
נהנית מכל רגע, יוצאת עם חברות
קיצורררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר אני פשוט מ=א=ו=ש=ר=ת !
אעאעאעעאע חופש הכי טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב שהיה לי!
חחח והוא רק התחיל 😁
וחוץ מכל הבילויים גלו'ש באה אליי ואני אלייה, (בע"ה) אני יפגש פה עם עוד אנשים, הולך להיות פשוט כייף!!
יאלללה אנשים אני:
אוהבת אותכםםםםםםםםםםםםםםם
קולולולולולללווו פריקת אושררררררררר=)
QUOTE (MiLaNo @ 28/06/2007) הוא רק התחיל ואני כבר יודעת שהולך להיות מדהייייייייייייייייםםםםםםםםםם
אני נוסעת ל5 ימים אילת עם אהובי, איזה כייף😊
ועוד חופשה עם ההורים בקטנה..
אני עובדת= כסף= שופינג!!! (המווווווווווווון)
נהנית מכל רגע, יוצאת עם חברות
קיצורררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר אני פשוט מ=א=ו=ש=ר=ת !
אעאעאעעאע חופש הכי טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב שהיה לי!
חחח והוא רק התחיל 😁
וחוץ מכל הבילויים גלו'ש באה אליי ואני אלייה, (בע"ה) אני יפגש פה עם עוד אנשים, הולך להיות פשוט כייף!!
יאלללה אנשים אני:
אוהבת אותכםםםםםםםםםםםםםםם
קולולולולולללווו פריקת אושררררררררר=)
im babysitting tighr now so im writing english as you know
ofiri?!
im SO happy for you,
i hope it will be this way every year and that your smile will be like this all of this summer
cant wait till i see you honey!!!
I LOVE YOU SO MUCH
your tween....
3>
חחח תמשיכי להנות מאמי!!!
שמחה בשבילך 😘
חחח גלוש אהובה שליייי
אוהבת אותך הכי בעולם אחותייייייייייי!!!!
יאיאיאיאייא
תהני מלא מלא מלא מלא מלא
באמת חופשששש בן זונה.
היכן את עובדת?!
שמחה בשבילך בובה :]]
מוואאה
שמחה בשבילך מותק !
תנצלי כל רגע 3>
יאאא שמחה בשבילך מאמי
מגיע לך תעשי חיים אופירו'ש
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תהני מותק
תעשי כייף חיים!.
והעיקר?
תשמרי על עצמך!
מואה 3>
דיייייייייייי איייזזה כייייף (:
אופיייירי אני כל כך שמחה בשביללך ..
ומאושרת לראות פריקות של אושרר.. שיוצאות ממך ..
מגיע לך כל כך לחייך.. לצחוק.. ולהיות מאוששרת ..
אני אוהבת אותך,
ומחכה לעוד חוויות בלתי נשכחות מבילויים שלךך ..
מווווווווווואה 3>
מאמי שמחה בשבילך~!!
איפה את עובדת?
שמחה בשבילך מאמי. 😊
תהני 😁