שמחה בשבילך מאמי 😊
הלוואי עלייי 😢
תהניייי הכי שאפשר ותנצלי את החופש
3>
תודה לכולם!!
אני אוהבת אותכםםםםםםםם
אניע ובדת אצלאבא שלי אני כר וותיקה חחח 3 שנים אני שמה..
אני מכירה כבר את כל הקליינטים וזה..
אחלה של כסף, גם אני כל היום עם אבא שלי, בצהריים אצל סבתא שלי, גם קונה לי מלא דברים..נהנת, לא מבזבזת את החופש, לומדת כל מיני דברים..
זה אחלה לגמרי!
וב- 10.7 אני בתערוכה של התכשיטים, הכי כייף!
הא ולמי שלא יודע יש לנו עסק נורא וותיק ואני דור שלישי שמה, בערך 47 שנה הוא קיים,
של תכשיטים , שעונים וכאלו..
חח תכשיטים מזהב כן לא כאלו ב2 שקלל..
=]
ודניאלי-
אני פשוט מאושרת!
יש משהו ששינה לי את החיים לגמריי
יפה שליייי
איזה יווווווופי אני שמחה בשבייייילך 😊
תעשי המון חיים אוהבת אותךך