תודה מותק!
שמחתי שאני לא לבד בחשיבה שלי!!
אוהבת 3>
עשית ת'דבר הכי נכון שיכולת לעשות אהובתי
אבל את יודעת מה הכי חשוב כאן?!
שאנייי אוהבת'ךךךךךךךך 😛
QUOTE (ילדונות_17 @ 28/06/2007) עשית ת'דבר הכי נכון שיכולת לעשות אהובתי
אבל את יודעת מה הכי חשוב כאן?!
שאנייי אוהבת'ךךךךךךךך 😛
תודה מותק
ואני!?
אני
פשוטטטט
חולההה עלייךך!!!!
מואהה 3>
עשית את הדבר הנכוון!!!
כל הכבודד!!
טוב שאת גם מרגישה שלא עשית טעות😊
מואהההה
עשית נכון מאמי
וגם אם לא, אף פעם אל תתחרטי על מה שעשית
כי הכל קורה לטובה.
ואם היא באמת רוצה לחזור להיות חברה שלך
היא תצטרך לעבוד על זה
הגלגל מסתובב!
ככה זה בחיים
3>
טוניטה וקרן?תודה מתוקות
מקווה שבאמת הכול יסתדר
והיא תצטער על זה יום אחד...
אוהבת אותכןןןןן =]