יש לי חברה
נכון הייתה לי חברה ממש ממש טובה
כבר 10 שנים
עד לפני שנה הקשר בינינו היה ממש טוב,לא היו סודות בכלל
בחופש הגדול של שנה שעברה
היא הייתה אצלי
והיא הפכה להיות כל-כך שונה,אחרת,פשוט לא היא..:\
היא הפכה לאחת שלא מקשיבה,עושה מה שבראש שלה
צ-ב-ו-ע-ה ברמות מטורפות
עכשיו אחרי שנה היא נזכרה בי
התקשרה אליי
וביקשה לבוא אליי לכמה דקות
כי היא בסביבה יש להם חתונה אצל חברים
(היא גרה בצפון ואני במרכז)
אבל אני?!
אני שיקרתי!
והמצאתי לה תירוץ..:\
אני לא מצטערת על זה
כי פשוט?לא רוצה לראות אותה
למה היא נזכרת בי עכשיו? אחרי שנה שלמה? למה? מה קרה פתאום?!
אז עשיתי נכון או לא?..
ואל תצעקו עליי או משו,פשוט היא בגדה באמון שלי,אחרי כל-כך הרבה שנים,בהאהבה שלי אלייה כחברה הכי טובה.
וככה היא שכחה ממני לשנה שלמה
וכשהיא פתאום בעיר שלי,נזכרת שאני קיימת ..:\
עשית הכי נכון בעולם
הלכת עם איך שהרגשת
נכון שיכולת לתת לה הזדמנות לחפר על זה
כי לכל בנאדם מגיעה הזדמנות שניה:]
אבל אם הרגשת שאת לא רוצה אז זה הכי טוב בשבילך:]
QUOTE (בר_המלכה @ 28/06/2007) עשית הכי נכון בעולם
הלכת עם איך שהרגשת
נכון שיכולת לתת לה הזדמנות לחפר על זה
כי לכל בנאדם מגיעה הזדמנות שניה:]
אבל אם הרגשת שאת לא רוצה אז זה הכי טוב בשבילך:]
מילה במילה איתה
אוהבתותך קוקי!
אם את לא רוצה לראות אותה
אז סבבה אבל אני לא אוהבת שקרים
את יכולה להגיד לה מה את חושבת
ומרגישה את לא חייבת לה כלום
וזכותך שהיא לא תבוא
אבל לא טוב לשקר אישית אני לא אוהבת
הכי בריא וטוב בלי שקרים
העיקר אבל שאת מרגישה בסדר
אוהבת המון מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (בר_המלכה @ 28/06/2007) עשית הכי נכון בעולם
הלכת עם איך שהרגשת
נכון שיכולת לתת לה הזדמנות לחפר על זה
כי לכל בנאדם מגיעה הזדמנות שניה:]
אבל אם הרגשת שאת לא רוצה אז זה הכי טוב בשבילך:]
נתתי לה הזדמנות
הרבה אפילו
אבל היא לא שמה עליי
ולא על ההזדמנויות
ואני שמחה באמת שעשיתי את זה
הלכתי לפי איך שאני מרגישה
QUOTE (galush123 @ 28/06/2007) QUOTE (בר_המלכה @ 28/06/2007) עשית הכי נכון בעולם
הלכת עם איך שהרגשת
נכון שיכולת לתת לה הזדמנות לחפר על זה
כי לכל בנאדם מגיעה הזדמנות שניה:]
אבל אם הרגשת שאת לא רוצה אז זה הכי טוב בשבילך:]
מילה במילה איתה
אוהבתותך קוקי!
=]
גמני אוהבת אותך גל!
עשית נכון מאמי שלי!
כל עוד הרגשת לעשות זאת אז הכל בסדר
אוהבת אותך
QUOTE (נאפי @ 28/06/2007) אם את לא רוצה לראות אותה
אז סבבה אבל אני לא אוהבת שקרים
את יכולה להגיד לה מה את חושבת
ומרגישה את לא חייבת לה כלום
וזכותך שהיא לא תבוא
אבל לא טוב לשקר אישית אני לא אוהבת
הכי בריא וטוב בלי שקרים
העיקר אבל שאת מרגישה בסדר
אוהבת המון מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
באמת שלא..:\
היא פגעה בי כל-כך חזק
כשהייתי צריכה אותה ברגעים הכי קשים בחיים שלי
וגמני לא אוהבת לשקר נאפי
את מכירה אותי הרי
אני לא משקרת אף פעם
אבל הייתי חיבת
לא הייתה לי ברירה
באמת..:\
אני לא רעה עד כדי כךךך
אוהבת אותך
QUOTE (hofit189 @ 28/06/2007) עשית נכון מאמי שלי!
כל עוד הרגשת לעשות זאת אז הכל בסדר
אוהבת אותך
אוקי,
אז אני לא עד כדי כך מטומטמת ..:\
אוהבת אותך חופיתי
אוקי,
אני שלמה עם החלטה שלי 😁
גם לפי דעתי פעלת נכון..
אני גם הייתי עושה כמוך..
אני פשוט כזו..
שבוגדים פעם אחת באמון שלי..
אני לא אהיה מסוגלת להאמין שוב...!
אוהבת אותךךךךך !
שנשןןן =] =]
אוהבת אותך
😊
עשית הכי נכון שיש
נכון שאולי לפעמים אפשר לתת הזדמנות שנייה
אבל לפעמים נפגעים
ואי אפשר לתת הזדמנות שנייה
הייתי עושה בדיוק כמוך ואת האמת כבר עשיתי את זה
היה לי מקרה ומה
ועם פגעו בך
ואת לא יכולה לסלוח לה ולהחזיר את כל האמון
אז עדייף לעשות מה שעשית
כן אמרת כל-כך נכון מירבי
כל-כך נפגעתי מההתיחחסות שלה אליי,ממש נפגשתי
וננתי הזדמנות שנייה
רק היא פספסה ובגדול
הקטע שסלחתי
אבל אני לא מוכנה שיפגעו בי שוב
כי האמון שלי כבר נהרס..:\
חח למה שנצעק עליך אחותי?
עשית מה שהרגשת והכי טוב!
שתלך תחפש ת'חברים שלה!!!
יש לך עמוד שידרה!!
גאה בך 😊