לאא אבל מלאות זה הכי קטלני ;(
חחחחחחחחחחח מלאות זה הכי קטלני?!
למה?!
מאמי..
אז אולי תנסיי לעשות כושר בלי חדר כושר..
תעשי הליכות, כפיפות בטן בבית,ועוד כל מיני !
לא חייב מכון כושר !!!!!
ותאכלי נכון !
את תראי שלא תשמיני !
QUOTE (Cannavaro @ 28/06/2007) לאא אבל מלאות זה הכי קטלני ;(
אוויישששש סתוםםםםם 😠
"מלאות זה הכי קטלני" אם היית יודע מה אני עוברת ,וכמה שזה מפריע להיות שמנה
" על טעם ועל ריח אין מה להתווכח" שמעת על המשפט?
אני אוהב מלאות,
אנשים אחרים אוהבים רזות,
אנשים אחרים אוהבים כפות רגליים...
הכל עניין של טעם ואין לך שום עילה לתקוף אותי 😊
בהצלחהההההההה מתוקה שלי!!
גמני לאט לאט חוזרת להרגלים נכונים של ספורט ואכילה נכונה
ב"ה חודש הבא שתינוו כוסיות על 😊
QUOTE אז אולי תנסיי לעשות כושר בלי חדר כושר..
תעשי הליכות, כפיפות בטן בבית,ועוד כל מיני !
לא חייב מכון כושר !!!!!
ותאכלי נכון !
את תראי שלא תשמיני !
מסכימה איתה.... לא חייבים מכון כושר את רק צריכה התמדה..
בהצלחה=)