היום אני כנראה נרשמת למכון כושר שזה כולל ארובי וכל החוגים
אני כל כך מתגעגעת לספורט כל הבגרויות האלו גרמו לי להפסיק תספורט וכולל תדיאטה ואני ממשששששששששששש חייבת לחזור להרגלי האכילה הנכונים ולספורט אני ממש לאאאאא רוצה להחזור למה שהייתי ואני מתגעגעתתתתת לזה.
ואם ההורים שלי לא רושמים אותי היום אני נרשמת לבד מהכסף שלי .
הלוואי וההורים שלי ירשמו אותי אני חייבת כי אבא שלי עקשןןן
אז בהצלחה לי
אושריתו'ש?
בהצלחההההה מותק!!!
QUOTE (רגייי @ 28/06/2007) אושריתו'ש?
בהצלחההההה מותק!!!
תודה מאמי 😊
בהצלחהה מאמי וכלל הכבודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בהצלחה!!!
בסוף עוד תיהיה דומנית😊
נמאסססססססססססססס ממנוווווווווווווווווווווווו הרס לי תחשקקקקקקקקקקקקק
קמצןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
רק על עצמו הוא חושב.
נגידדדדד אני הרשם מהכסף שלי אבל אין לי תסכום המספיק ,המרגיז שגם אחותי רוצה להירשם אבל היא לא יוזמת משו כדי שהוא ירשום אותנו תמיד אני אני אני .
אני לא מבינה אותו יש לו כסף ועוד הרבהההההההההה כסףףף מה קשה לו לרשום אותי ואת אחותי
יא מאמי אבל למה תסבירי לו שזה חשוב לך
QUOTE (hofit189 @ 28/06/2007) יא מאמי אבל למה תסבירי לו שזה חשוב לך
הקיר מקשיב לי .ביאסס אותי חבלזז ככה היה שרציתי להירשם לקב' תמיכה
.
תסבירי לו מהזה בשבילך הוא חייב להבין אותך .
באלי גם לחזור למכון כושר \=
נתת חשק
אם יש לו מה הבעיה לתת?
אם לא היה לו הייתי מבינה
תדברי איתו תגידי לו למה הוא לא רוצה לתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 28/06/2007) אם יש לו מה הבעיה לתת?
אם לא היה לו הייתי מבינה
תדברי איתו תגידי לו למה הוא לא רוצה לתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דיברתי ,נסיתי הכלללללללללל הוא בן אדם עקשן
הוא מעדיף תכסף הזה לבזבז על דברים שימושים .
ככה עם הקב' תמיכה הוא לא רצה עד שסיפרתי לדודה שלי והיא העבירה את זה למי שצריך.
אני כל כך רוצה להרזות להמשיך במה שהתחלתי ולא לשבת בבית ולאכול .
ומחר נגמר המבצע שבמכון 😢 😠 😢 😠
גמאאאאאני זקוקה לחזור לזה.אבללל אין לי ת'כוחח לזה..
בהצלחחחחחה שיהיה לךך 😊
אולי תנסי לדבר שוב עם דודה שלך?!?!
או תנסי לשבת ולדבר איתו שוב..?!
מה אמא שלך אומרת על כל זה..??
שיהההיה בהצלחה מאמי !
QUOTE (שנששן @ 28/06/2007) אולי תנסי לדבר שוב עם דודה שלך?!?!
או תנסי לשבת ולדבר איתו שוב..?!
מה אמא שלך אומרת על כל זה..??
שיהההיה בהצלחה מאמי !
עזבו נסיתי הכלללללללללללללללללללללללללללללל
אמא שלי מסכימה אבל בגלל שזה בעלה היא חייבת להיות לצידו
ויתרתי ,טוב לו שאני יחזור להיות שמנה שיהיה לו בכיף
אני פה בעצבים מטורפים בא לי לרצוח מישהו ,לצעוקקקקקקקקקקקקקקקק