QUOTE (15PrInCeSs @ 29/06/2007) משתתפת בצערך מאמי!
מתי זה קרה ואיך אם אפשר לשאול..
תהי חזקה למרות שזה נורא קשה
זה היה לפני 7 שנים אבל עדיין טרי לי 😢
הוא נסע באוטו והיה צריך לעבור את המחסום של הרכבת והאוטו נדם! נעצר
הוא לא יספיק לצאת והרכבת פשוט באה והעיפה אותו מעכה אותו הרגה אותו למוות
ואל תשאלי למה הוא לא ברח מהאוטו ..
כי הוא לא הספיק! הוא לא שמע כלום הוא היה עסוק באיך להטניע!!
😢😢😢😢😢😢
מירבי אוהבת אותך
חופיתי, יפה שלי!!!
אני יודעת שבמצב כזה אף אחד לא יכול לעודד אותך אבל תדעי שאנחנו תמיד פהה להקשיב לך ולנסות לומר משהו שישתפר את הרגשתך (אני מדברת ברבים כי אני מאמינה שכולם פה יעשו הכל בשבילך! ) , הוא תמיד שומר עלייךךך! תהיי בטוחה בזה!
עם הזמןןן את תסתגלי לזה יותרר...
אני אוהבת אותךךך
וכלכך קשה לי לקרוא את זה , יש לי דמעות בעיניים!
את בנאדם מדהים!
מקווה שלעולם לא תדעי עוד צערררר!
QUOTE (hofit189 @ 29/06/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 29/06/2007) משתתפת בצערך מאמי!
מתי זה קרה ואיך אם אפשר לשאול..
תהי חזקה למרות שזה נורא קשה
זה היה לפני 7 שנים אבל עדיין טרי לי 😢
הוא נסע באוטו והיה צריך לעבור את המחסום של הרכבת והאוטו נדם! נעצר
הוא לא יספיק לצאת והרכבת פשוט באה והעיפה אותו מעכה אותו הרגה אותו למוות
ואל תשאלי למה הוא לא ברח מהאוטו ..
כי הוא לא הספיק! הוא לא שמע כלום הוא היה עסוק באיך להטניע!!
😢😢😢😢😢😢
מירבי אוהבת אותך
ואיי .. 😢
עצוב..
משתתפת בצערך שוב מאמי...
QUOTE (ענת-המהממת @ 29/06/2007) חופיתי, יפה שלי!!!
אני יודעת שבמצב כזה אף אחד לא יכול לעודד אותך אבל תדעי שאנחנו תמיד פהה להקשיב לך ולנסות לומר משהו שישתפר את הרגשתך (אני מדברת ברבים כי אני מאמינה שכולם פה יעשו הכל בשבילך! ) , הוא תמיד שומר עלייךךך! תהיי בטוחה בזה!
עם הזמןןן את תסתגלי לזה יותרר...
אני אוהבת אותךךך
וכלכך קשה לי לקרוא את זה , יש לי דמעות בעיניים!
את בנאדם מדהים!
מקווה שלעולם לא תדעי עוד צערררר!
ענתי תודה מקסימה שלי אוהבת ! תודה=\
15PrInCeSsתודה נשמה