שיר המלאכים ...
אם קיימים מלאכים בשמיים
ואם קיים בשמיים עולם
אז אני את שלי כבר מצאתי
והוא היקר מכולם.
הוא המלאך שחי בנשמתי
המלאך שמאיר את דרכי
זה שמפנים בי תכונות נפלאות
מורה דרך חיי לדורות.
הוא השומר עלי מכל רע
מראה את הדרך לטוב ולא לרע
החיוך שמאיר את חיי הוא שלו
והוא בשבילי היחיד במינו.
המפתח שלי ללב השמיים הוא האמונה
ואת האמונה שלי מצאתי בך
ואם קיימים מלאכים בשמיים
ואם קיים בשמיים עולם
אז אני את שלי כבר מצאתי
ואודה לו על כך לעולם.
אתה המלאך שלי ! אוהבת אותך כל כך מתגעגעת זה עצום כל הכאב... 😢 😢
מאמי שלייי אני כ"כ מצטערת 😢
משתתפת בצערך יפה שליי!
אני מתארת לעצמי שזה מאוד כואב לאבד אח
אבל תחשבי על הדברים הטובים:
שהיה לך אח נדיר שבטח גאה בך עכשיו ולא רוצה שתכנסי לדיכאון
החיים ממשיכים מדהימה שלי
למרות הכול
ה' לקח אותו
אומרים ש-ה' לוקח רק ת'טובים ביותר
וזה בהחלט נכון
את יכולה להתגאות בו
אבל לצערינו ת'גלגל אי אפשר להחזיר
תמיד כאן ובמסן בשבילך חיימשלי
אוהבת'ך בובי שלי
^ על הדברים הטובים שבעניין !?
מצטערת שאני רואה הכל שחור
או מה שלא תגידי עליי
אבל אני לא מוצאת דברים טובים .. \:
וואלה אם היה קורה משהו לאחי חס וחלילה
אני לא חושבת שהייתי מסוגלת לראות משהו טוב בעניין .
חופית , אף פעם אין לי מה להגיד בעניין
\: וגם אין לי איך לעודד אותך
אבל אני אוהבת אותך [: מלא מלא !
מצבים- כאלה מאוד רגיישם לי
וקשה לי לדבר על נושאים כאלה
חופיתו'ש יפה שלי כמו שהודיה אמרה
ה' לוקח רק את הטובים!
ואני יודעת שקשה לך , בגלל אח שלך
אני מכירה את ההרגשה
אממ חברה שלי אח שלה
נפטר במהלך שירותו בצבא הם יצוא לבצע-מלחמתי
והוא לא חזר משמה , אני מרגישה למשפחה הזאתי
קירה כאילו זה המשפחה שלי והכל בנינו קשר אחים
אני מבינה אותך ואת ההרגשה שלך!
אני לא יכולה בחיים להגיד לך לשכוח
זה אח שלך והוא תמיד ישאר אצלך בלב!
הזמן יעשה את שלו -וייתן לך להתרגל למצב
להתרגל למציאות , אל תשכחי שיש מסבביך המון המון
אנשים שאוהבים אותך!! חבר שאוהב!!
משפחה
וגם אני תמיד פה בשבילך
מתי שאת לא רוצה 25 שעות ביממה
אווהבת אותך המון
מואההה
3>
בובי שלי אני עם הודיה
ואני גם ידבר איתך במסנ..
רק שתדעי שהוא איתך ת מ י ד!
אוהבת אותך כלכך
QUOTE (--בובית--10 @ 28/06/2007) מצבים- כאלה מאוד רגיישם לי
וקשה לי לדבר על נושאים כאלה
חופיתו'ש יפה שלי כמו שהודיה אמרה
ה' לוקח רק את הטובים!
ואני יודעת שקשה לך , בגלל אח שלך
אני מכירה את ההרגשה
אממ חברה שלי אח שלה
נפטר במהלך שירותו בצבא הם יצוא לבצע-מלחמתי
והוא לא חזר משמה , אני מרגישה למשפחה הזאתי
קירה כאילו זה המשפחה שלי והכל בנינו קשר אחים
אני מבינה אותך ואת ההרגשה שלך!
אני לא יכולה בחיים להגיד לך לשכוח
זה אח שלך והוא תמיד ישאר אצלך בלב!
הזמן יעשה את שלו -וייתן לך להתרגל למצב
להתרגל למציאות , אל תשכחי שיש מסבביך המון המון
אנשים שאוהבים אותך!! חבר שאוהב!!
משפחה
וגם אני תמיד פה בשבילך
מתי שאת לא רוצה 25 שעות ביממה
אווהבת אותך המון
מואההה
3>
מילה במילה איתה
חופיתי אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (ילדונות_17 @ 27/06/2007) מאמי שלייי אני כ"כ מצטערת 😢
משתתפת בצערך יפה שליי!
אני מתארת לעצמי שזה מאוד כואב לאבד אח
אבל תחשבי על הדברים הטובים:
שהיה לך אח נדיר שבטח גאה בך עכשיו ולא רוצה שתכנסי לדיכאון
החיים ממשיכים מדהימה שלי
למרות הכול
ה' לקח אותו
אומרים ש-ה' לוקח רק ת'טובים ביותר
וזה בהחלט נכון
את יכולה להתגאות בו
אבל לצערינו ת'גלגל אי אפשר להחזיר
תמיד כאן ובמסן בשבילך חיימשלי
אוהבת'ך בובי שלי
אני עם הודיה ובר. 😢
אני מצטערת מאמי 😢
שולחת לך חיבוקי גדולי.
אוהבת אותךך המון המון.
מואה ענקית.
חופית שלי!?
אני כאן בשבילך!..(=
אל תיהי עצובה!
תיהי חזקה!
2 אנשים גדולים מהחיים שומרים עלייך מלמעלה
אלוהים והוא!
תתגברי על הכול!
אוהבת אותך 3>
QUOTE (רגייי @ 28/06/2007)חופית שלי!?
אני כאן בשבילך!..(=
אל תיהי עצובה!
תיהי חזקה!
2 אנשים גדולים מהחיים שומרים עלייך מלמעלה
אלוהים והוא!
תתגברי על הכול!
אוהבת אותך 3>
אני מסכימה עם רגינוש מאמי ...
בדיוק שמעתי את השיר הזה מאמי וישר חשבתי עלייך!
כשאת עצובה - עמיר בניון
כשאת עצובה
גם לי פתאום
אין חשק
להיות יותר שמח
אם בליבך יש אבן
שאת
שלוותך חדרה.
אל מול עיצבך
אני מונח שרוע
כואב ולא רגוע
וליבי ניחומים לך שולח
כשאת עצובה
כשאת עצובה.
בצבא הכי חזק שבעולם
אלחם למענך
את התקווה האמיתית שבחיי
שואב אני מ מ ך
בבקשה, לעולם היי מחייכת
כי כשאת נעצבת
אני כמו לא קיים.
אם רק תחייכי
אפילו גם כשאין לך
אני אדהר על דרך
אני אהיה למלך
אם רק תחייכי.
כל צרותי יעלמו ברגע
אושרי ישוב לפתע
ולא אראה דמעותייך
אם רק תחייכי
אם רק תחייכי.
בצבא הכי חזק שבעולם
אלחם למענך
את התקווה האמיתית שבחיי
שואב אני מ מ ך
בבקשה, לעולם היי מחייכת
כי כשאת נעצבת
אני כמו לא קיים.
יפה שלי אני אוהבת אותך המון
ואני תמיד לצידך!
אני מקווה שאת יודעת וזוכרת את זה תמיייייייד!
אני לא יכולה לראות אותך עצובה ועוד כל כך הרבה זמן
בבקשה תתעודדי מאמי!!
אוהבת אוווווותך 3>
מצטערת..אבל אין לי מה להגיד לך יפתי
כי אני מבינה אותך ומזדהה איתך [מה זה לאבד בן אדם קרוב ואהוב]
אבל תזכרי שאני תמיד פה בשבילך
ואוהבת אותך המון 3>
QUOTE (ילדונות_17 @ 27/06/2007) מאמי שלייי אני כ"כ מצטערת 😢
משתתפת בצערך יפה שליי!
אני מתארת לעצמי שזה מאוד כואב לאבד אח
אבל תחשבי על הדברים הטובים:
שהיה לך אח נדיר שבטח גאה בך עכשיו ולא רוצה שתכנסי לדיכאון
החיים ממשיכים מדהימה שלי
למרות הכול
ה' לקח אותו
אומרים ש-ה' לוקח רק ת'טובים ביותר
וזה בהחלט נכון
את יכולה להתגאות בו
אבל לצערינו ת'גלגל אי אפשר להחזיר
תמיד כאן ובמסן בשבילך חיימשלי
אוהבת'ך בובי שלי
הודיה שלי אני מנסה לחשוב על הדברים הטובים אבל זה כואב !
תודה יפה שלי אוהבת אותך המון המון !!!
והוא באמת היה נדיר!!
שחרוני-את צודקת מאמי וגם אני אוהבת אותך הכי שיש!
מיכלוש-את נשמה! תודה יפה שלי את צודקת אבל עבר זמן ועדין
הפצה יותר מתפאר 😢 אוהבת אותך!
ברי-תודה יפה שלי אני אוהבת אותך ניסכה ! דברי איתי.
נאפי-תודה יפתי אוהבת אותך לנצחח מלאכית!
ליפזי-תודה נשמה שלי אוהבת אותך *חיבוק ענננקיי**
רגי-אוהבת אותך ויודעת שהוא שם למעלה ושומר עליי הלוואי בבוא היום הוא ירד למטה! 😢😢😢
נופפפפפר-חיים שלי אני אוהבת אותך חייייי! תודה על הכל באמת! אוהבת אותך!
מקווה שנעבור את זה לאט לאט !!
תודה לך וגם אני פה בשבילך תמיד וד"א מזל טוב יפתי!
קרן- תודה נשמה שלי בעצם אין גם מה להגיד הרבה פה ...
אוהבת אותך
QUOTE (--בובית--10 @ 27/06/2007) מצבים- כאלה מאוד רגיישם לי
וקשה לי לדבר על נושאים כאלה
חופיתו'ש יפה שלי כמו שהודיה אמרה
ה' לוקח רק את הטובים!
ואני יודעת שקשה לך , בגלל אח שלך
אני מכירה את ההרגשה
אממ חברה שלי אח שלה
נפטר במהלך שירותו בצבא הם יצוא לבצע-מלחמתי
והוא לא חזר משמה , אני מרגישה למשפחה הזאתי
קירה כאילו זה המשפחה שלי והכל בנינו קשר אחים
אני מבינה אותך ואת ההרגשה שלך!
אני לא יכולה בחיים להגיד לך לשכוח
זה אח שלך והוא תמיד ישאר אצלך בלב!
הזמן יעשה את שלו -וייתן לך להתרגל למצב
להתרגל למציאות , אל תשכחי שיש מסבביך המון המון
אנשים שאוהבים אותך!! חבר שאוהב!!
משפחה
וגם אני תמיד פה בשבילך
מתי שאת לא רוצה 25 שעות ביממה
אווהבת אותך המון
מואההה
3>
מסכימה איתה 100%
תמיד פה בשבילך!
QUOTE (שנששן @ 28/06/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 27/06/2007) מצבים- כאלה מאוד רגיישם לי
וקשה לי לדבר על נושאים כאלה
חופיתו'ש יפה שלי כמו שהודיה אמרה
ה' לוקח רק את הטובים!
ואני יודעת שקשה לך , בגלל אח שלך
אני מכירה את ההרגשה
אממ חברה שלי אח שלה
נפטר במהלך שירותו בצבא הם יצוא לבצע-מלחמתי
והוא לא חזר משמה , אני מרגישה למשפחה הזאתי
קירה כאילו זה המשפחה שלי והכל בנינו קשר אחים
אני מבינה אותך ואת ההרגשה שלך!
אני לא יכולה בחיים להגיד לך לשכוח
זה אח שלך והוא תמיד ישאר אצלך בלב!
הזמן יעשה את שלו -וייתן לך להתרגל למצב
להתרגל למציאות , אל תשכחי שיש מסבביך המון המון
אנשים שאוהבים אותך!! חבר שאוהב!!
משפחה
וגם אני תמיד פה בשבילך
מתי שאת לא רוצה 25 שעות ביממה
אווהבת אותך המון
מואההה
3>
מסכימה איתה 100%
תמיד פה בשבילך!
תודה בובה שלי =\
משתתפת בצערך מאמי!
מתי זה קרה ואיך אם אפשר לשאול..
תהי חזקה למרות שזה נורא קשה
QUOTE (שנששן @ 28/06/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 27/06/2007) מצבים- כאלה מאוד רגיישם לי
וקשה לי לדבר על נושאים כאלה
חופיתו'ש יפה שלי כמו שהודיה אמרה
ה' לוקח רק את הטובים!
ואני יודעת שקשה לך , בגלל אח שלך
אני מכירה את ההרגשה
אממ חברה שלי אח שלה
נפטר במהלך שירותו בצבא הם יצוא לבצע-מלחמתי
והוא לא חזר משמה , אני מרגישה למשפחה הזאתי
קירה כאילו זה המשפחה שלי והכל בנינו קשר אחים
אני מבינה אותך ואת ההרגשה שלך!
אני לא יכולה בחיים להגיד לך לשכוח
זה אח שלך והוא תמיד ישאר אצלך בלב!
הזמן יעשה את שלו -וייתן לך להתרגל למצב
להתרגל למציאות , אל תשכחי שיש מסבביך המון המון
אנשים שאוהבים אותך!! חבר שאוהב!!
משפחה
וגם אני תמיד פה בשבילך
מתי שאת לא רוצה 25 שעות ביממה
אווהבת אותך המון
מואההה
3>
מסכימה איתה 100%
תמיד פה בשבילך!
איתה אין לי הרבה מה להוסיף ולומר
חו. מזה שאיתך תמיד
ואני אוהבת אותך